jag jobbar på en skola, så pratade med skolsköterskan och fick naproxen och Alvedon av hemma på förmiddagen och sen som jag tog typ en halvtimme innan spolningen, sen när jag kommer dit säger min gynekolog, "har du tagit värktabletter?" tur jag gjorde det, men det hade jag inte fått någon information alls om att jag skulle göra. men fick även någon antibiotika av honom där innan spolningen. jag var ganska nervös och trodde det skulle göra skitont, det gjorde ont, men gick fortare än vad jag trodde (han sa att det skulle ta 20 min, men gick på 5 min tror jag) jag var nervös mest för att jag skulle få höra att jag aldrig skulle kunna få barn.
så det kommer gå bra jag lovar dig! aldrig kul att ligga där med benen upp. men det gick bättre än väntat för mig :) mest obehaglig känsla, lite ont men mest obehagligt.
nej jag vet inte varför men jag har inte så mycket sexlust :/ men vi hade sex 3-4 dagar (runt ägglossning) då jag väntade in "sexet" för att jag var rädd, om vi hade sex flera dagar och sen när jag väl ha äl. så kommer ej han ex.
läste mig runt lite, man brukar ha mens 10-16 dagar efter äl. ;)