babylove78 skrev 2014-10-03 08:37:04 följande:
Underbart mocha!!!! Hon måste ha varit ursöt
Mina små blödningar verkar ha slutat bokade ett till ultraljud privat i veckan för att jag blev så orolig. Allt så fint ut och jag fick höra på hjärtat! Är det inte fantastiskt bara i vecka 10!!! Han tyckte sig se ett "blåmärke" eller en blodsamling nedan för livmodern inte där den lilla ligger är utan utanför. Lite svårt att förklara, kan hända att det kommer därifrån? Hursomhelst känner mig lugnare och börjar faktiskt få svårt att dölja magen är väl en hel del svullo mage men inte lätt. Redan haft två kunder som frågat. Bytt bh storlek tre storlekar! Hjälp så tidigt trodde jag inte man kunde få så mycket förändringar.
Så glad efter sån svår kamp att det äntligen blev min tur. Sluta inte kämpa ni där ute ?? kram
Ja, det var hon verkligen. Jag såg ena foten inzoomat, såg ut som en söt bebisfot.. Kom på i efterhand att jag velat haft den bilden..
Skönt att allt såg bra ut!! Har inte haft några mer blödningar!
Nu har jag nästan förträngt den jobbiga tiden innan. Fast jag behövde ju "bara" 3 insättningar. Kan knappt tänka mig hur ni som gjort fler mått. Kommer ihåg att jag sa till min man att ifall det inte går vägen denna gången vill jag göra ett längre uppehåll. Men det slapp jag :)
Har till och med handlat lite kläder!!
Vad konstar ett privat ul?
Jag har däremot gått ner i vikt (gick upp mycket på kort tid innan graviditeten då jag var väldigt deprimerad) så jag har inte gått upp i några storlekar än. Men börjar känna att höstjackan är lite för tajt över magen. Men det är ju snart dax att byta till vinterjacka hoppas jag!!