IVF januari 2014 - vi som kämpar vidare
BlankaBlanka åh så bra
Vi fick ut 15st ägg idag... phu vilken pärs. Hoppas på positiva svar från labbet imorgon fm
BlankaBlanka åh så bra
Vi fick ut 15st ägg idag... phu vilken pärs. Hoppas på positiva svar från labbet imorgon fm
Tack snälla alla ni fina
Håller tummarna för dig marmik
Jag höll på att svimma på toaletten för ca 2h sedan fick sitta där inne i en halvtimme minst, kunde inte resa mig, blev helt vit i huvudet och kändes som att jag skulle spy. Jäkla smärta min sambo fick bära mig till soffan.
Usch ja, det är inget roligt ont gör det. Citodon dags vid 22.
Pratade nyss med labbet, det fanns 6st fina kvar som dem vill odla på till på måndag (5dagars ). Om hon mot förmodan inte skulle ringa mig imorgon, hon ringer bara om det inte är som det ska. Är det bättre att få in ett 5dagars ist för 2dagars?
Oj, jag pratade med labbet igår och idag? För att kunna bestämma vilken dag det eventuellt skulle bli. Å hon ringer imorgon om det inte ser ut som det ska. Känns skönt att dem har det så. Ringer hon inte ska vi vara där på måndag kl.14. Det borde alla kliniker ha ju. Drt skapar bara massa oro för par om dem ska hålla ut håller tummarna för oss för att det blir av på måndag och att vi får ägg till frysen. Några av våra fina ägg borde ju klara sig till måndag, viiiisst snobben00 ?