Danisen skrev 2014-01-21 15:00:46 följande:
Jag tar synarel 3gg/dag 1puff. Ja den smakar fan haha. Ja, sprutorna svider ordentligt, gjorde det korta protokollet först då va det menopur jag fick. Gonal-F är en sån penna, den svider också
min sambo kniper mig när jag själv sticker mig funkat rätt bra. Vi ska på vul den 29 Januari och kolla äggblåsorna.
Har gjort 1 kort protokoll som fick avbrytas, sen 1 långt som blev ett ET men tyvärr ingen graviditet. Så detta är 3:e gången gilt
ni då? Allt detta är så himla jobbigt, massa tankar och känslor som snurrar runt. Vad är hysterskopi?
Vi har 2 ET och 6 FET bakom oss varav ett tog sig i somras men dessvärre slutade det redan i .7
Så vår ivf-resa har varit tuff!
Vi är oförklarligt barnlösa och inga fel har kunnat hittas!!! Jättefrustrerande... för nåt är det ju
Hysteroskopi är när dom går in i livmodern med kamera för att se om de kan hitta sammanväxtningar, ärr, polyper eller liknande som förhindrar ett embryo och stanna kvar.
Dom säger också att det brukar kunna vara lättare för ett embryo att fastna cykeln efter att dom varit inne och rotat.