IVF januari 2014 - vi som kämpar vidare
När har du testdag? Jag hoppas på positivt graviditetstest framöver.
Usch är ju livrädd att det ska gå fel denna gång med..... är bara på ruvardag 3 av denna blastocyst å känner paniken i väntan. Hur ska man orka.........????
Idag fick en jobbarkompis sitt första barn... även om man vetat om det länge så är känslan så oerhört jobbig. Bilder på facebook mm.. Ja ja är väl som vanligt bara att bita ihop ---
Usch å fy vilka dagar.... försöker tänka positivt men så svårt..... tyckte det kändes så bra när de sattes in men nu kommer osäkerheten krypande som en stor mörk skugga.
Förresten är det någon som vet om det finns någon grupp på facebook som håller på med IVF?
Tänkte mest att det är ju ett ställe som man kan ha som en sluten grupp som man kan visa bilder , ventilera och kanske dela med sig av artiklar mm.
Usch varför kan jag aldrig vänta...
testade idag egentligen för tidigt har bim på fredag men man hoppas ju så.....
och naturligtvis var det blankt....inte tillstymmelse till streck
så nu är man ju tok-orolig. Usch ååå fy å f...n säg åt mig att låta bli.....
Jaha då kom ytterligare ett slag i magen...
en vän som har redan 4 barn och skulle inte ha fler deklarerade på FB med ultraljudsbild att femte barnet är på G och vi som kämpat sedan de fick sitt första...
ÄR DETTA RÄTTVIST?
nja tycker nog inte det. Men grattis säger man ju och ler fast att hjärtat skriker.
Till de positivare sakerna ännu inget omslag på stickan men heller ingen mens i sikte och den ska ju inte komma förrens fredag.men man brukar ju ha känningar.....
Hoppas väl bara på att det är för lite HCG ännu så att det fortfarande kan bli ett plus
Usch å fy här går det nog åt h----vete är så ledsen.... vet inte var jag ska ta vägen .
Viktigt ta hand om er och önskar er allt gott Kram
Hej på er !
Ja som jag sagt tidigare gick det inte så bra här denna gången heller... jo blev / är gravid men troligen missfall men ska kolla upp i slutet veckan så det inte är ett utomkveds som stökar denna gången med.
Planerna för nästa gång är i full gång . Det är FET som gäller då men ska medicinera för överaktivt immunförsvar så det blir intralipiddropp och prednisolon och naturligtvis progesteron så nu är det bara att hålla tummarna att detta ska fungera.
Kram på er och kämpa på!