Danisen skrev 2014-01-20 19:41:40 följande:
snobben00: Hur ligger du till? Såg i en annan tråd att du med har äggplock i v.6. Jag fick min mens idag
på onsdag ska jag börja med Gonal-F. Närmar sig sakta men säkert. Hatar dock den dära Synarelan alltså. Snart ska jag dra ner på den till 2ggr/dag ska bli så skönt.
Fick min mens i fredags och ska också börja med sprutorna på onsdag, fast jag kör Menopur.
Har du tagit Synarela fler än 2 ggr/dag? Jag har hittills tagit den morgon och kväll och ska nu i och med sprutstart halvera dosen (en sprayning i ena näsborren 2 ggr/dag).
Har inte haft några bekymmer med sprayen förutom att den smakar F A N när den kommer ner bakvägen i gommen... värre känns det inför sprutorna som jag tycker svider, så det är min man som får ta dom på mig.
Men det närmar sig,
har fått tid måndag morgon för blodprov och ska på VUL senare under nästa vecka.
Har hittills befunnit mig i någon form av känslomässig dvala, vilket har känts skönt men vet att det blir jobbigt sen efter återföring och den olidliga väntan börjar. Är så rädd för att bli besviken igen!
Men lyckas vi inte denna gång så blir det till att göra hysteroskopi och se om dom kan hitta någon anledning i livmodern till att det inte tar sig.
Hur många försök har ni varit med om?