Sesankan: Åh jag känner så med dig. Jag tycker att vården är sååå dåliga på att väga in att det är människor med känslor de har att göra med!
När jag fick mitt missfall i v18 så var det mitt i natten och vi åkte till SöS. Det är nog det hemskaste, läskigaste och sorgligaste jag varit med om. Mottagandet var under all kritik. Efter någon timme när det var konstaterat missfall sa de att min kille skulle gå hem. De hade ingen plats för honom. Vår drömmar hade just krossats, vi var båda i chock, jag låg och skakade ensam på en sjukhussäng och det ända positiva jag hade var att han var där och höll min hand. Han vägrade, han sa att jag lämnar inte henne i det här tillståndet. Åh jag är så glad att han stod på sig och därför satt där bredvid mig tills vi fick gå hem.
Tyvärr så har jag hört många sånna här historier. Jag är glad att jag idag går privat och därför får ett betydligt bättre bemötande.
Hoppas hoppas att du blir bemött bättre i framtiden och att du får de positivaste beskedet av dessa båda alternativen. â¤ï¸