Någon som ska börja med Gonal-f i jan2014? Följas åt?
Lägger även upp en bild på samma test men med mindre färgjusteringar
Lägger även upp en bild på samma test men med mindre färgjusteringar
Kom hem till detta testet?!?!?
Jag har bim på söndag. Brukar alltid plussa på äl+8-äl+10
Idag är äl +10 tyckte inte det hade skett någon stegring från gårdagens, blev skit ledsen och kastade testet i lådan och körde till jobbet. Kollade nu igen för jag skulle kasta det. Testet är starkare än alla dagar och dessutom tycker jag det ser blått ut. Kan väl inte luta på det med tanke på att det har gått 11 timmar sedan jag tog testet
Det är ju en klar stegring från gårdagens! Synd att det inte visade det inom angiven tid bara. Kan ju inte förlita mig på detta. Jag har gjort många test i mitt liv och har aldrig sett att det neg test slagit om till pos.
Tror faktisk att jag har ett så kallat prekliniskt missfall på g.
Ljusljust streck mu på morgonen också
En äggblåsa på 14 mm så jag skulle ta ovitrelle sprutan ikväll. Sen börjar 2 veckors helvete av väntan. Håller tummarna att sprutan ikväll är den sista jag behöver ta nånsin!
Fattar ingenting!?!?!?
Hej. I morse fick jag ett besked vi har väntat på över 3 år. Jag fick ett plus i dag. Ringde direkt min läkare, vi har bokat en tid för ul den 10 juni. :)
Nu blir jag orolig att hon bett mig ta ovitrelle för snart? Men borde väl kunna lita på att hon vet vad hon pratar om? Googlat runt lite o d stämmer att från att man tar ovitrelle så mognar äggblåsan ytterligare för att sen släppa efter 36-40 timmar så den borde ju hinna växa till sig lite till innan den släpper väl? Orolig!'
Jahapp... Vi är 4 tjejer som e tajta o umgås på mitt jobb, en fick barn nu i april (3 månader för tidigt), en ska ha i september o den tredje berättade idag att hon ska ha i december. Självklart överglad för deras skull, men känns så orättvist- här har vi försökt längre än dom ens har varit tillsammans med sina respektive, o så blir det aldrig nåt. Känns som det aldrig kommer hända, har bim runt 1-2-3 juni typ o jag är nästan säker på att mensen kommer dyka upp, precis som vanligt :/ vet inte hur länge till man orkar? Bläää!
Hej. I morse fick jag ett besked vi har väntat på över 3 år. Jag fick ett plus i dag. Ringde direkt min läkare, vi har bokat en tid för ul den 10 juni. :)
En fråga, har aldrig varit gravid så jag har ingen aning. Kan man vara extremt trött precis i början av graviditet om det nu skulle blivit nåt? Aldrig vatt så trött som de senaste dagarna sovit efter jobbet minst 2 timmar, sen däckar jag ändå utan problem på kvällen o sen på morgonen dödstrött! Kan det va av sprutan? Men har inte vatt så innan?
Är jag inte gravid denna gång så vet jag inte vad det är för fel på mig. Senaste dagarna har jag haft sån stramande värk i tjejmagen nästan som träningsvärk, svårt o beskriva. Aldrig haft så tidigare. Usch lång väntan detta men nu ska ja inte testa förrän bim runt 1-2 juni typ!
Har du testat ännu?
O där kom mensen, exakt på dagen :( orkar snart inte mer! Trodde verkligen att det var nåt denna gång! Fan när ska det bli vår tur???:( :(
Jag svarar bättre om jag hoppar en månad. Den månaden vi började direkt på samma mens slutade med jätte lång stimulering på 3 v innan något hände och en rejäll överstimulering. Kunde inte gå upprätt! Gör inte om det fler gånger. Dessutom har kliniken semesterstängt i juli. Därför börjar vi i början av augusti. Stort lycka till till er!
Oj! Hoppas inte d blir så för mig! Gud va mycketman ska behöva tänka på, helt sjukt! Vi är helt grymma egentligen om man tänker efter! Jag håller alla tummar för oss alla!!