• ensamärstark

Tempar/Fertility friend

ensamärstark skrev 2016-01-18 09:29:51 följande:

Vakna idag men ännu mer megamenstuttar!! Dubbla i sin storlek så det är löjligt. Knöliga och såå fruktansvärt Ömmma!
    Precis som förra månaden en vecka innan tant röd kom.
    Känns kört,
    Börjar även bli sjuk kände jag när jag vakna..
    O jag ska på jobbintervju nu på morgonen. Känner mig verkligen peppad..

ÄL + 6/7
  • ensamärstark
    SecretlyMe skrev 2016-01-18 10:44:28 följande:
    Går ju inre skilja på pms och graviditet i början så tidigt, det vet du ägget har om möjligt inte fäst ännu, eller nyligen gjort det, så dessa symtom säger ingenting! Jag vet att man känner sin egen kropp bäst, men att dra slutsatser under fasen ägget möjligen fäster är att måla fan på väggen i onödan

Lycka till på intervjun!
    Tack för att du svarade jag vet att jag är skitjobbig nu med min negativitet!
    Jag vill bara så himla mycket o vill helat av allt att det lyser en stor skylt ovanför mitt huvud med "gravid" eller "inte gravid"

Jag ska försöka lugna ner mig o ta det hela med ro !

Intervjun gick toppenbra!!
  • ensamärstark

Kunde som vanligt inte hålla mig! Alldeles för tidigt för att testa egentligen. ÄL + 7/8 .

Kan inte bli mer negativt va?

• ensamärstark
    sagoskog skrev 2016-01-19 14:58:25 följande:

Svårt och se. Men ge inte upp. Jag fick svagt på superkänsligt test och precis synbart på accutest (25 mlu) på bim (äl+14, ev implantion +4). Mer synlig bim + 1. Testade idag också. Bim + 4 och det är klart synligt men långt ifrån starkt. Nu är det ju inga garantier för att denna graviditet är som den ska iofs.. Men jag har verkligen lärt mig att man inte ska bli nedslagen av tidiga negativa test.

Tack ändå för att du tittade

Vet inte hur jag tänkte jag förstod ju o visste att det skulle vara negativt

Otålig är mitt andra namn
  • ensamärstark
    sagoskog skrev 2016-01-19 20:43:41 följande:
    Hehe, jag har gjort det samma. Typ 300 gånger :P
    Haha, jag ser mig absolut som en tvättäkta testoman. Fråga mig ej varför, jag tog ett till test nu ikväll. Vet ej varför.. Haha så nu sitter jag o stirrar mig blind igen
  • ensamärstark

Tiden går sakta här. Typ inga symtom förutom rejält ömma bröst. Typ ingen molvärk alls konstigt nog. Det sticker till någon gång då och då men annars inget.
    Vaknat i tre dagar nu med sjukdomskänsla o täppt näsa.

Idag börjar jag nya jobbet! Så hoppas tiden kommer gå lite snabbare fram till BIM

Kram på er alla, önskar er en bra dag!

• ensamärstark

Om man bara kunde släppa allt o bara låta vad som komma ska ske
    Tog detta nyss..
    Vet inte,. Känns som det är något där men ändå inte. Även hört att CB börjat ge mycket spök.. Någon som har en tanke?

• ensamärstark

Tack till er som ville titta! Jag är så osäker, så får försöka vänta en eller två dagar till. Har BIM på måndag. Är på ÄL + 11 idag tror jag. Lite osäkert när ÄL skedde.

Stor kram till er!!

Svar på tråden Tempar/Fertility friend