Tempar/Fertility friend
Är det värt att tempa trots PCOS? Ska jag fortsätta och jämföra senare då jag fått hjälp?
Är det värt att tempa trots PCOS? Ska jag fortsätta och jämföra senare då jag fått hjälp?
Andra mensdagen och tempen är nere på lägre än den brukar dippa före äl. Så har jag aldrig haft innan..
AnnC: fy så jobbigt att få veta att du har en sådan sjukdom. Skickar massa styrke kramar och hoppas du får bra hjälp på alla plan!
Blev lite fundersam i går. Var då på ÄL+8 och upptäckte rosa flytningar vid toabesök och tappen var väldigt låg. Kan inte minnas att jag haft så tidigare. Brukar ni andra få det?
Alltså jag blir tokig på mina dippar efter äl. Blir bara värre och värre
Använder progesteronkräm denna månaden för att spara på vaggisarna. Det är ju inte lika starkt så det verkar inte ge effekt. Åh jag vet inte. Läkarna går väl inte så mycket på temp. Vet inte hur mycket man ska gå efter tempen själv men det här har ju verkligen varit varje månad sen september.
Ska ju börja med fragminsprutor nu med pga antikropparna men man vill ju veta att allt annat funkar ok också annars tar man ju sprutorna i onödan ändå!
Möjligen en jätte korkad fråga men i så fall skyller jag på att jag är naturligt blond
Jag vet att ett positivt äl inte är samma sak som att ägget lossnar. Men om FF sätter ut äl har det lossnat då? Tänkte på om tempen visar på att det verkligen har vandrat??
Snobi: det är ju helt underbart att läsa :) Super grattis till er
Alltså nu är jag smått förvirrad. För 3 dagar sedan fick jag typ spotting som krävde trosskydd. Det varade hela dagen men inte röd rosa utan mer brun (ursäkta detaljerna) var stensäker på mens då det brukar börja så. Men har inte haft tillstymmelse till mens el mer spottings efter det. Är på CD 34 och det är typ 2-3 dagar över normalt. Tog ett gravtesten i efterm. hade dock inte hållt mig mer än 2 tim men negativt blev det. Har aldrig haft det så här och då sonen har kaos med sömnen har jag inte kunnat tempa heller. Kan tillägga att jag har svag mens smärta sen ett par dagar tillbaka
Hej iskristall. Som jag berätta skulle jag på zonterapi, va där i torsdags. Hon sa ngt som gjort mig skit orolig. Vi prata om pcos O jag har regelbunden äl etc. Hon sa att anledningen till att de kan va så svårt O bli gravid trots egen äl är att pcos är en auto immun sjukdom så immunförsvaret attackerar embryot. Har typ googlat ihjäl mig:( har du nånsin hört lr läst Om de?
Bim+10 idag o det kom en blödning nu. Brun, röd! Mensen på g nu! Men idag fick jag en blinkande gubbe på äl-test! Är det någon som vet varför det blir så här?
Vi har gjort Ivf behandling.
Såg att ni skrev om Blastcyst. Det är 6-dagars odlade embryon. Håller tummar och tår för er alla som kämpar för era plus.
Läser att det är några i tråden som kämpar med missfall. Måste vara jättetufft för er. Har 2 i min bekantskapskrets som haft samma problem. För dom 2 handlade det om att dom var RH-negativ men inte deras respektive. Vilket gör att kroppen stöter ut fostret. Så jag vill bara tipsa om det i fall det skulle kunna hjälpa. Håller tummar och tår att ni slipper fler missfall