• eagle87

Tempar/Fertility friend

Ja fick mens igår så hade äl som vi tajma så perfekt :( kommer jag nånsin bli mamma?

• eagle87

Jag har egen äl... Men ändå tar de sej inte :( har bestämt mig att ta min pergotime kur den här månaden ska börja imorn. Denna månad är våran månad.

• eagle87

Jag har faktiskt gått me i Aftonbladets viktklubb o gått ner 1kg första veckan, de säger ju att ju lägre vikt man har desto större chans vid pcos men vill ju såklart inte ha de som krav, är lite osäker på va ja ska såga till gyn ang England då jag fortf e skriven i Sverige men bor inte här. Hoppas på att inte behöva göra blodprov etc då ja åker på söndag. Har me mig alla provsvar frpn England. Ngn som har nån ide hur ja kan förklara situationen för man får väll inte hjälp om man flyttat?

• eagle87
    Ztarduzt skrev 2015-01-13 23:16:38 följande:
    Har troligen äl ungefär 2ggr/år, så är ju definitivt svårt. Men ska tempa och kolla sekretet tydligt, är den biten jag får gå på helt enkelt :) vad får du för hjälp?
    Isn't it cool that one day you will have little people running around, that are half you and half the person you love.
    Trodde du hade mens typ varje månad, men du har ändå bara äl 2 ggr per år? Ja har oxå pcos men egen äl. Ska ändå få börja med letrozol för att förstärka den egna. Hur gammal är du? Är du i övrigt hälsosam med kost o träning? Min pco e mkt bättre nät jag tränar o tänker på kosten. Kom ihåg att pcos är en mild diagnos de kunde vart värre...
  • eagle87
    Irlais skrev 2015-01-31 15:16:04 följande:
    Fast det kan du ju inte se på kurvan (förutom att tempen är fortsatt hög efter BIM vid graviditet) :)
    Tänkte implantationsdipp trifasisk etc eller bara högre än vanligt
  • eagle87
    Irlais skrev 2015-01-31 18:04:36 följande:
    Jo visst, men inget av dom är ju garanti och att dom inte syns betyder ju inget heller. Klart man VILL se det men onödigt att "ge upp" pga det :)
    Har du tempat när du varit gravid?
  • eagle87
    Petto 83 skrev 2015-02-02 11:34:04 följande:
    Förstår verkligen det. Kör du med progesteron nu? Ni har ju haft sån otur och borde verkligen få lyckas nu. Håller tummarna för er.
    Petto83 hur går de för dej?

AnnC va jobbigt:( vad säger läkarna?
Svar på tråden Tempar/Fertility friend