Tempar/Fertility friend
Här stegrar tempen och idag fick jag svar på varför! Ett plus till julen, om än svagt då det är ett par dgr kvar!
Här stegrar tempen och idag fick jag svar på varför! Ett plus till julen, om än svagt då det är ett par dgr kvar!
Tack, känns sjukt overkligt att d faktiskt tagit sig nu! Blir en fin julklapp till sambon iallafall
Nu säger den triphasic kurva på dag 23 men de har man vart med om förut behöver inte betyda nått men hoppas :)
Ser ju om inte annat väldigt lovande ut! Håller tummarna för dig....känner du nåt i övrigt?
Förstår det, d som är grejen att de ggr d verkligen varit nåt så är d inte mkt symtom som d brukar va innan mens *hahaha*
Neg på testa tidigt gravtest precis som vanligt va trött man blir, frustrerande blir galen på de här.
Jag tog ett cb testa tidigt - som visade ett svagt streck!!! Fick även svagt streck på en vanlig testlagrets gravidsticka. BIM är på tisdag. Må det gå väl den här gången!
Den konstigaste kurva jag haft.
Så ledsen idag. Nu kommer det rosa, så mensen är väl på ingång. Tempen har inte sjunkit men gravid lär jag inte vara. Kändes så igår så nu känns det riktigt ledsamt. Blir att lämna hormonprover så man se om är något som kan göras.
Mådde så illa så av någon envis känsla tog jag ett test. Och svagt svagt puss är det. Men har fortfarande rosa spottings. Vet inte om det är så kallas kemisk graviditet eller vad man kallar det. Så tänker bara ha tålamod och vänta. Fast på något mer positivt humör.
Inte vågat berätta för maken än. Men mått illa hela kvällen.