Tempar/Fertility friend
Hur har det gått?
Jag mår som vanligt, bara molvärk morgon o kväll som skvallrar om att ngt är annorlunda.
Skönt att tempen steg igen, håller tummarna för positivt resultat i slutet på veckan!!!
Välkommen Murrmys!
Jag tempar i munnen, så måste inte tänka på att byta ställe vid mens
Jag har precis plussat, men fortsatt att tempa. Det är jättekul att se hur tempen ändras. Den verkar lägga sig på en högre nivå, mellan 36,6-36,9 nu ist för 36,5 innan plusset.
Vet ni hur man lägger in bild? Jag lovade att lägga in min kurva om jag plussade!
Vad tråkigt, Vikkan! Hoppas på sent plus eller nästa månad!
Får pula m bilden en annan dag, nu är det sovdags. Blir väl lite bökigt, är alltid inne via mobilens webbläsare.
Grattis Katten! Vad roligt!
Min temp ligger kvar högt fortfarande, den hoppar dock ganska mycket från dag till dag. Är i vecka sex nu.
Ska oxå försöka lägga in bild, men är ju aldrig inne via datorn. Ska se om jag kan ladda ner appen, har dock hört att den inte är så bra?
Tror 0,3 grads ökning räcker.
Murrmys: vissa månader blir det inte helt tydligt, fick också ett streckat kryss en månad. Förhoppningsvis får du ett tydligt resultat nästa månad!
Hej o välkommen Carro!
Vad kul att tempningen hjälpt dig, skönt att gyn skrev ut pergo till dig.
Tycker din kurva ser fin ut. Min temp kunde hoppa lite även efter ÄL, men hoppas på en implantationsdipp för dig