• eagle87

Tempar/Fertility friend

Varit en väldigt jobbig dag, haft rosA flytningar sen eftermiddagen... Va på akuten men de kunde inte göra de har skickat remiss för ul O de kommer ringa imorn lr måndag.. Flytningarna har avtagit lite nu... Vecka 6+1...

• eagle87
    Sajocawa skrev 2016-03-08 06:41:31 följande:
    Menade såklart att BÅDE tempen och tappen är hög, och att tappen brukar vara låg innan mens för mig.

Haha ja vad roligt, tänk att det skulle bli så tätt mellan! Får de om jag vågar hoppa in i gravid-tråden när jag tagit ett tidigt-test i eftermiddag :)
    Hoppas !!!!
  • eagle87
    pugsnotdrugs skrev 2016-03-08 17:30:29 följande:

Hej hörrni. Jag känner mig lite lost då jag varit i England sedan i torsdags och jag har inte tempat sedan dess, alltså sedan jag fick bekräftad äl av tempen. Den kan ju alltås ha gått ned men hade fler symtom också, är nu på äl+8. Igårkväll så mådde jag så illa så jag fick hulka över toaletten, samma till i från idag under dagen. Jag läser ju massor om att det är för tidigt att få symtom blablabla men sen finns ju dom små guldkornen där dom haft symtom så tidigt, jag önskar så gärna o tänker ta ett test så fort jac kommer hem på onsdag kväll om jag lyckats hålla mig eller torsdagmorgon. Vill så gärna hoppas!

Hoppas verkl :) ja blev ju gravid på andra försöket efter MF :) O många som plussar just nu så hoppas de smittar av sej..
  • eagle87

Har läst lite till O från här

Malin har du fått ägglossning??? :))

Secretly me Gud va underbart att ni äntligen ska få hjälp <3

• eagle87
    Malin 845 skrev 2016-03-11 10:32:06 följande:
    Ja jag tror det! :) äl+7 idag :)
    Kan du inte posta kurvan igen ...
  • eagle87

Grattis du är garanterat gravid :)

klaraanders skrev 2016-03-11 16:33:27 följande:

Okej, tack. Lite ömma bröstvårtor har jag men det har jag alltid innan mens också, hade mensvärk förra veckan och till i måndags men efter det inget symptom alls.

• eagle87
    klaraanders skrev 2016-03-12 14:41:28 följande:
    Nu har jag köpt ett test. Är det dumt att testa med dagsurin? Eller borde jag vänta tills imorgonbitti? Eller är det bara morgonurin när man är innan BIM som gäller? Är ju BIM+11 om min ÄL stämmer. 
    Du kan ta närsomhelst...
  • eagle87
    SecretlyMe skrev 2016-03-12 21:17:10 följande:
    Ingen mening, det syns absolut ingenting och finns liksom ingen mening för mig att höra "jag ser inget" när jag redan vet att det inte syns..

Jag inbillar mig säkert. Stirrar på testet och blir nästan labil. Blev inget dricka iallafall, gått och lagt mig.
    Hoppas verkl så mkt för dej gumman
  • eagle87
    pugsnotdrugs skrev 2016-03-13 08:38:53 följande:

Nu kör jag igång med pillerknaprandet!

Nattljusolja

Munkpeppar

Vitamin b6

Dvitamin

Omega 3

Multivitamin

Folsyra

Nu vill jag få ägglossning innan dag 20 :)

Inositol rekommenderar jag starkt...
    Malin började oxå me de O fick äl på dag 18 tror ja från att inte haft äl förräns dag 45+
Svar på tråden Tempar/Fertility friend