Tempar/Fertility friend
Varit en väldigt jobbig dag, haft rosA flytningar sen eftermiddagen... Va på akuten men de kunde inte göra de har skickat remiss för ul O de kommer ringa imorn lr måndag.. Flytningarna har avtagit lite nu... Vecka 6+1...
Varit en väldigt jobbig dag, haft rosA flytningar sen eftermiddagen... Va på akuten men de kunde inte göra de har skickat remiss för ul O de kommer ringa imorn lr måndag.. Flytningarna har avtagit lite nu... Vecka 6+1...
Blödningen har avtagit O fått tid för ul imorn kl 1030. Håll tummarna!!!
Hej hörrni. Jag känner mig lite lost då jag varit i England sedan i torsdags och jag har inte tempat sedan dess, alltså sedan jag fick bekräftad äl av tempen. Den kan ju alltås ha gått ned men hade fler symtom också, är nu på äl+8. Igårkväll så mådde jag så illa så jag fick hulka över toaletten, samma till i från idag under dagen. Jag läser ju massor om att det är för tidigt att få symtom blablabla men sen finns ju dom små guldkornen där dom haft symtom så tidigt, jag önskar så gärna o tänker ta ett test så fort jac kommer hem på onsdag kväll om jag lyckats hålla mig eller torsdagmorgon. Vill så gärna hoppas!
Har läst lite till O från här
Malin har du fått ägglossning??? :))
Secretly me Gud va underbart att ni äntligen ska få hjälp <3
Grattis du är garanterat gravid :)
Okej, tack. Lite ömma bröstvårtor har jag men det har jag alltid innan mens också, hade mensvärk förra veckan och till i måndags men efter det inget symptom alls.
Nu kör jag igång med pillerknaprandet!
Nattljusolja
Munkpeppar
Vitamin b6
Dvitamin
Omega 3
Multivitamin
Folsyra
Nu vill jag få ägglossning innan dag 20 :)