• Erla

Tempar/Fertility friend

Ligger här i sängen, påväg att gå upp och funderar på om jag ska testa idag... Har den senaste veckan vaknat på nätterna och varit superkissnödig och brösten ömmar fortfarande. Har lyckats sova igenom hela natten och håller mig nu för att jag inte är säker på om jag vill "slösa" testet. Finns många tecken för graviditet (eller skengraviditet), men så finns ju också tempen. Ser ut såhär och FF har valt att ta bort eventuell äl. Antingenhar jag inte haft någon eller så har FF lika svårt att tyda tempen som jag har.

• Erla

Kunde inte hålla mig och herregud vilket glädjerus jag och min sambo är i nu!! Vi sexade typ ingenting denna månaden, men tydligen funkade det i alla fall :D nu är det bara för knytet att ligga säkert i ett par månader så att vi och familj och vänner kan få glada nyheter till jul ^^
  • Erla
    Reflexen skrev 2015-10-03 10:02:09 följande:

Stort grattis, Erla!

Visst är det lustigt att man blir gravid på de konstigaste kurvorna. Jag hade inte heller nån äl utsatt på den jag blev gravid på nu. I mer än ett år innan hade jag klockrena kurvor med tydlig äl.

Tack Reflexen!! Och grattis till dig också! :D jättekonstigt, men måste ha känt på mig det. Har alltid köpt vanliga test förut, men denna gången köpte jag digitalt för att det är kul att se vilken vecka man är i :P himla skumt alltså!
  • Erla
    lilaemma skrev 2015-10-03 13:06:58 följande:

Grattis. Tror FF tog bort äl för att du inte fått mens på mer än 18 dagar efter äl och inte skrivit in positivt test...

Tack! Jag satte in positivt test och FF satte äl på cd20 :)
  • Erla
    Ortiz skrev 2015-10-03 15:34:36 följande:

Ingen som vill svara?

Jag kan inte se något tyvärr. Du kanske har testat för tidigt?
  • Erla
    Ortiz skrev 2015-10-03 16:06:10 följande:
    Syns inte så bra på bilden. Man ser bara om man kollar riktig noga men ja! Kanske är tidigt, bim imorgon så märker väl då.
    Ja :) Håller tummar och tår! 
  • Erla
    Ortiz skrev 2015-10-03 17:27:50 följande:
    Tack! Det blev säkert inte något denna månaden, tempen gick ju även ner idag men fortfarande en bit över linjen. Men har inga högre förhoppningar.. stort grattis till ditt plus:)
    Tack! Min temp gick upp och ner som en tok så hopp finns :)
  • Erla
    Ortiz skrev 2015-10-03 18:18:09 följande:
    Ja, sålänge inte mensen kommit så är väl inte hoppet ute... :) Kan inte du posta din graf?:)

Såhär såg min graf ut :) Gick till och med under coverline vid ett tillfälle. Sov så dåligt så fick inte många tempar efter äl tyvärr. Räknar man lutealfasen från min förra graf borde jag haft BIM runt dc30 och du ser ju att det gick neråt där så jag trodde ju mens skulle komma. 

• Erla
    Ortiz skrev 2015-10-03 19:28:48 följande:

Ja! Spännande och se någon annans graf:) jag får helt enkelt se vad tempen visar imorgon när jag har bim.. Återigen, stort grattis!!

Tack! Och ge inte upp hoppet! Kan ju vara så att du plussar senare bara :) testa igen om ett par dagar! hoppas att tempen håller sig uppe!
  • Erla

Hej allesammans! Är tillbaka här igen och är relativt redo att börja tempa igen. Har dock svårt att komma in i rutinen på mörra av någon anledning. Någon som har något tips?

Svar på tråden Tempar/Fertility friend