• Zora

Tempar/Fertility friend

Ifyllt kors tror jag bara man får om det är flera saker som pekar på Äl samtidigt. Alltså tex temp + sekret eller temp + Äl test. Annars tror jag det blir streckat. Kan ha fel men har för mig att det är så.

E88: så med enbart temp så har FF inte satt ut Äl alls? Och när du fyller i Äl testerna så sätter den Äl på dag 14?

Vad händer om du tar bort mätningen på dag 11 och inte har med Äl testerna, sätter den ut Äl då? Bara nyfiken

Jag tar alltid tempen i munnen och det fungerar bra. Man ska tänka på att alltid lägga den på samma ställe, tex till höger långt in under tungan. Då riskerar man inte olika temp eftersom tempen kan variera lite på olika ställen i munnen.

• Zora
    E88 skrev 2014-09-06 00:20:53 följande:

Zora: du har uppfattat det hela rätt :)

Händer inget när jag tar bort dag 11 men har ju inte fyllt i sekret.

Ok, hade en tanke att den tempen kanske ställde till det på nåt sätt, men så var det alltså inte
  • Zora
    E88 skrev 2014-09-09 06:20:13 följande:

:)

Fortsatt hög temp ser jag! Ser ju lovande ut!
  • Zora

Så här ser min ut idag. Är iof bara på Äl +10 så än så länge kan ju allting hända... Men jag är lite rädd att FF satt Äl fel. Typ att den ska vara 2 dagar senare än vad den säger nu för det är efter där som jag får en större temp ökning. Men jag vet inte. Kanske bara ska lita på FF

• Zora
    AnnC skrev 2014-09-09 09:48:57 följande:

Grattis E88 ser det gröna streckade

Här kom mensen i söndags så börjar på ny kula nu

Zora jag skulle nog lita på ff's linje där!

Då litar jag på det

Vad betyder gröna streck?

Trist med mensen, hoppas på nästa omgång för dig!
  • Zora

Men ååååh!! Läste på lite själv och grön prickad linje är efter positivt graviditetstest va? I så fall stort grattis E88!!!

• Zora
    E88 skrev 2014-09-09 12:01:51 följande:

Det var uppmärksamt av dig AnnC :)

Hoppas du snart får ett. + med!

Håller tummarna Zora :)

Tack! Och grattis igen
  • Zora
    Reflexen skrev 2014-09-11 06:24:18 följande:

Hur går det, Zora?

Det går nog inte så bra känns det som Tempen har visserligen inte sjunkit mer idag, men det brukar ju ofta börja så här när mensen är på g. Så det är väl bara att åter igen inse att det inte blev något syskon nu heller
  • Zora
    Reflexen skrev 2014-09-11 10:26:09 följande:

För att försöka peppa lite kan jag tala om att min kurva var väldigt hoppig precis innan bim den månaden som jag plussade! Håller tummarna!

Tack för lite uppmuntran Reflexen, men tyvärr tycker jag att kurvan är oroväckande lik de övriga som betytt mens. Men hoppas gör jag ju, även om sannolikheten är minimal.
Svar på tråden Tempar/Fertility friend