Tempar/Fertility friend
Mer molvärk, kollar trosorna stup i kvarten...
Mer molvärk, kollar trosorna stup i kvarten...
Tempen steg tillbaka idag +0.1 (sovit m stängd mun). Äl +14 idag testar på tors/fre om den ff är hög då. Molar ganska mkt i magen idag, hoppas det är ngt positivt...
Hur känner du dig Reflexen?
Jag måste vara helt snurrig, hehe, min pojk är ju född typ 5 år sedan och då tempade jag ju inte. =)
Har två pojkar -06 och -08, är på äl +15 idag och testar kanske ikväll. Vill ju att maken ska få vara med och just nu sover han.
Här molar det på i magen så jag känner mig relativt säker på att det tagit sig men innan senaste pojken vart till var jag också säker och det visade sig vara fel, så jag vet inte hur mkt jag kan lita på mig själv. Skulle hellre se att tempen dippade än att få ett minus. :_D
Gör du det från datorn väljer du "ladda upp bild" här nedanför. Om du är i telefonen och har appen "familjeliv ny" finns det en kamera efter att man tryckt på skriva inlägg som man kan gå genom för att ladda upp.
JAAAA vi vill se bild! =)
Testar kanske ikväll när maken kommit hem och jag har hållt mig ett tag... känner mig nervös, skulle ju kunna bli så besviken.
Kvällen slutade i besvikelse, neg test. Ja det är ju inte första gången hjärnan och kroppen lurar mig. Ska ta ett till test imorgon om inte tempen sjunkit, då kommer kanske mensen igång. Men jag är inte så nedslagen är ju roligt att försöka och då kan jag ju jämföra mot tidigare kurva. :)
Hur går det med bilden Reflexen?
CD 9 idag, nu närmar det sig ÄL skulle jag tro...hade äggviteflytningar igår, få se hur länge de håller i sig! Tempen nere på 36.2 idag. Hur stor ökning måste det bli för att ff ska identifiera ÄL? Nån som har koll? Har för mig ca 0.5 grads ökning?
Grattis!! Vill åxå ;)
Fråga om ägglossningstest... Om det var knappt synligt test i förrgår och igår nästan lika starkt som kontrollstrecket och idag nästan inte synligt. Skulle ni ha tolkat det som äl igår?