Tempar/Fertility friend
Nu blir jag lite orolig.. NC säger att jag hade Äl CD 19 och om jag tar bort Äl testerna och den något höga temperaturen på CD 15 så säger FF också CD 19!!! Kan det vara så?? Så här ser grafen ut utan Äl tester
Nu blir jag lite orolig.. NC säger att jag hade Äl CD 19 och om jag tar bort Äl testerna och den något höga temperaturen på CD 15 så säger FF också CD 19!!! Kan det vara så?? Så här ser grafen ut utan Äl tester
Och så här med, vad tror ni mest på?
Mens idag så inga barn än :(
Alltså åååh! Gjorde digitalt nyss och såhär blev det:
Nu gick tempen ned lite. Är det dåligt? :/ och varför visar den ihåliga ringar? Jag tempar alltid vid samma tid ca.
Min graf glömde jag.. någon som vet varför mina grafer alltid tycks få streckade linjer?
Men ååh.. skickade ett mail till NC supporten och frågade varför min Äl flyttats från CD 17 till CD 19. Dom svarade att det troliga är att Äl var på CD 19 och att även appen satt det så.
FF säger ju CD 17, men flyttar Äl om jag tar bort Äl testerna.. då är det kanske ändå så att Äl var på CD 19 och i såfall kan jag lika gärna ge upp den hör månaden för vi har hittills aldrig lyckats när vi haft sex flera dagar före Äl :(
Så här ser grafen ut hos NC