• Belinday

Tempar/Fertility friend

Dagens kurva, tempen börjar dala.

• Belinday
    MissKelli skrev 2017-10-27 08:27:36 följande:

Behöver inte betyda något negativt ännu. Hur lång lutealfas brukar du ha?

13-14 dagar de två senaste månaderna va 13 annars brukar det vara 14 .
  • Belinday

Tog ett rsfu testa tidigt nu i morse och den va helt negativ. Så där är hoppet ute för denna gången. Besvikelse:(

• Belinday
    lilaemma skrev 2017-10-27 09:57:59 följande:

Ingen fara, fortfarande väldigt hög temp. Och RFSU är sega. Det är inte över ännu. Din kurva är ju fortfarande trifasisk.

Vilket test är bra ? Om ja inte får mens innan eller på bim vilket rekommenderar du då att använda ? Är testlagrets också sega ? Min förhoppningar till att de faktiskt skulle ta sig är små eftersom vi bara fick till de natten till själva ägglossningen. Så chansen finns men känns inte så stor ändå. :)
  • Belinday
    Mimipig skrev 2017-10-27 10:22:27 följande:

Ingen fara! Din temp är ju fortfarande långt över coverline. Min temp dippade rejält när jag plussade, och jag fick ett svagt streck på cb testa tidigt först på BIM. Så ta inte ut någon besvikelse i förskott.

Har läst så mycket negativt om cb testa tidigt df jag inte köpt hem dem testen. Jasså Hur långt efter bim fick du ett starkt plus ?
  • Belinday
    tempnörden skrev 2017-10-27 11:39:44 följande:

Idag kom mensen. På utsatt tid. Försökte bifoga en bild men jag är ju kass på det alltså :p

Min temp gick ner lite redan i tisdags, även om jag fortfarande är ovan coverline. Är dock förkyld så kanske lite feber som döljer en större nedgång i temperaturen.

Usch va tråkigt :( , men nu får du ladda om till november hoppas det blir din tur då !
  • Belinday
    lilaemma skrev 2017-10-27 11:56:14 följande:

Babyplans extra känsliga. :)

Okej får beställa hem dem då och pröva helt enkelt :)
  • Belinday
    Belinday skrev 2017-10-27 14:32:23 följande:

Okej får beställa hem dem då och pröva helt enkelt :)

Ser nu att dem mäter efter samma rfsu o babyplan extra känslig 10 mlu båda två ju ?
  • Belinday
    lilaemma skrev 2017-10-27 15:12:12 följande:

De säger alla att de mäter från 10, men rfsu är klart segare. Deras som ska mäta från 25 mäter nog 50... Har testat många olika i samma urin och babyplans extra känsliga var klart tydligast.

Intressant det här och märkligt hur det är så olika trots att dem enligt dem då ska mäta samma . Har redan beställt dem du sa nu :)
Svar på tråden Tempar/Fertility friend