Tempar/Fertility friend
I instruktionerna till cb gravtest står också att alla kan testa 4 dagar innan mens vilket ju inte heller stämmer.
Kvinnor har LH-stegring olika länge, de flesta har en kort peak och då kan man sluta när man fort positivt men några (inkl mig) har en lång peak på 2-3 dagar. Är ju inte heller alla som får så starka positiva test som jag får, ens om de prickar perfekt. Vi har helt enkelt olika nivåer och om man först ska testa med äl-test är det ju bäst att man hittar sin nivå. Märker man att man alltid bara får positivt en dag kan man ju sluta när man fått det, men kan man få smiley många dagar i streck så vet man att man har lång stegring och då kan det ju va smart att gå över till stickor så är det lättare att se stegring också efter positivt (mitt starkaste äl test är alltid teststrecket betydligt starkare än kontroll). Tyvärr verkar jag raderat varenda testbild från mobilen men om du sitter vid datorn och orkar gå tillbaka till antingen runt 30e december-2 januari eller 2:e-5e februari i år i denna tråden så tror jag att jag lagt ut bilder så ser du att jag hsr 2-4 dagar med test som är positiva (like Starks streck) men att det till slut tippar över till ännu Starkare
D