Tempar/Fertility friend
Det syns ju tydligt på detta. Jag tycker du kan ta ett digitalt imorgon direkt på morgonen :) det borde visa gravid.
Det syns ju tydligt på detta. Jag tycker du kan ta ett digitalt imorgon direkt på morgonen :) det borde visa gravid.
Är det ett tidigt test eller ett vanligt? Du borde kunna ta ett digitalt om detta var ett vanligt test :)
Du kan ju vänta ett par extra dagar med digitala och ta ett till rfsu imorgon :)
Du kan ju vänta ett par extra dagar med digitala och ta ett till rfsu imorgon :)
Ser jag i syne?
Vet inte om jag ska vänta några dagar till innan jag tar ett nytt test eller om jag ska köpa ett digitalt. Kanske ska göra båda?
Något är ju där. Vet inte om rfsu är vanliga på spöksreck, men jag hade inte kunnat hålla mig från att fortsätta testa. Hade dock tagit ett annat test. Visar det starkare idag än igår?
Förhåller jag tummarna för att det är så även nu :) jag har alltid använt clearblue digital med veckoindikator i kombination med testlagrets stickor. De har funkat super.
I säkert då det är så olika. Jag tog ett digitalt på äl+19 enligt ff och fick 2-3 så du borde ju få 1-2 om du är gravid, nu :) gör det som känns bäst för dig, men du borde som sagt få 1-2 på digitalt nu.
Håller tummarna :) förstår dock inte hur du kan hålla dig från att löpa test typ NU! Haha :P
Missfall är ju inte kul :/ har varit med om två, varav ett sent.