Tempar/Fertility friend
CD 19 och fortfarande ingen ÄL. Bara inse att den inte kommer. Någon som vet om mensen kommer som vanligt då? Vad händer med temperaturen? Den är fortsatt låg förutom konstiga bakistoppen i lördags.
CD 19 och fortfarande ingen ÄL. Bara inse att den inte kommer. Någon som vet om mensen kommer som vanligt då? Vad händer med temperaturen? Den är fortsatt låg förutom konstiga bakistoppen i lördags.
Jag testade på BIM -2 :)
Så BIM var igår. Men nu har jag inte tagit något mer test och tog sista tempen igår. Nu behövs det inte längre! Skönt haha
När tempen höjs har ÄL ägt rum.
Ser ut som lite pluss för flera denna månad! Så roligt.
Nu har appen satt ut äl, men det var en långsam ökning mot mina andra månader och temperaturen lägre efter ÄL. BIM om 4 dagar så vi får se vad som händer.
Har du bara 8dagar mellan äl och mens?
Slltså vet inte om jag förstod.
Men om äl skjuts upp så skjuts ju även BIM upp :) du får inte kortare lutealfas bara för att ÄL kommer senare
Testerna stegrar fint här! Så än sålänge verkar det gå bra :) jag fick aldrig stegring på testerna dom två förra graviditeterna.
Nu ska jag slappna av o njuta av att må dåligt från symtomen :)
Ser ut såhär idag, det nedersta är från idag och jag ser stt det är till och med svagare idag :(
HHar en känsla av att det har skitit sig även denna gång
Spottings igår och idag (har alltid det I totalt ca 5 dagar innan mens) och tempen hade sjunkit lite imorse. Blir nog mens snart men blir så besviken, känns som jag då har jättekort luteal fas ju:(
Jaha ÄL+9 och tempen sjönk igår en bit och idag ner totalt. Känner att mensen är på gång. Är så otroligt ledsen idag. Om ÄL åtminstone kommit tidigare eller BIM förskjutits så hade jag nog känns att kroppen fungerar men nu känns det helt hopplöst...