• Natttis

Tempar/Fertility friend

Blev ingen bäbis nu kur 3 på letrozol träna varje vardag varannan helg. Så hoppas vi på bäbis om någon månad igen.

• Natttis
    babytjejen skrev 2018-04-16 10:59:03 följande:

Då var jag tillbaka här...imorse fick jag ett uteblivet missfall bekräftat o ska börja ta cytotec imorgon för att komma igång med missfallet. Både jag o mannen är förkrossade just nu...livet känns inte bra just nu....

Jag beklagar missfallet det var tråkigt att höra.
  • Natttis

Va skönt att det såg bra ut när jag va hos barnmorskan och kollade om jag snart skulle ha ägglossning. Och hon såg en stor och fin på högersidan. Som var moget vilken dag som helst kan jag ha ägglossning. Så 2 maj ska jag ta ett blodprov som ser om jag haft ägglossning eller inte. Tredje gången gillt jag hoppas och ber att vi nu blir gravida jag börjar tappa hoppet på en graviditet.

• Natttis

Jag blir inte klok kan det va så barnmorskan så vilken dag som helst i måndags skulle jag få ägglossning och jag har testat varje dag men ingen ägglossning. Suck.

Om jag har den avancerade inställningen på så har ff appen inte hittat min ägglossning än

Men bytte jag till någon fam detect grej på ff så ser det ut så här

Gud blir inte klock och ska och göra progrestreon test eller hur det stava. Om jag skrivit eller stavat fel så menar jag att dom ska ta ett blodprov som kan se om jag haft ägglossning eller inte.

• Natttis

Bim på måndag hoppas så att det är något då jag 2 dagar i rad känner mig jätte trött på eftermiddagen. Och idag har jag ingen energi och känner mig uppblåst.

• Natttis

Är i valet och kvalet just nu om jag ska köpa ett test och testa. Eller om jag ska vänta.

• Natttis

Jag känner mig korkad just nu men jag har gjort ägglossnings test. I 3 dagar i rad. Och bara fått en blinkande gubbe från lördags till idag. Men nu är problemet det att temperaturen min flög upp idag. Kan det vara något fel på mig?

• Natttis

Ja har ingen tur enligt ff appen har jag haft ägglossning och bara en blinkande smily ingen fast

Suck

• Natttis
    Erla skrev 2018-05-23 11:14:34 följande:

Här för mig att jag läst att det kan hända att man missar den absoluta peaken ibland och att inte alla får fast gubbe. Det som är skumt är väl snarare det att du fått positivt även efter att tempen stigit. När brukar du ha äl?

På den senaste tiden runt 15-16 brukar ja få sen jag börja med letrozolen. Annars har jag väldigt oregelbunden
  • Natttis
    Erla skrev 2018-05-24 11:48:12 följande:

Då skulle ju cd14 stämma med äl. Är tempen fortfarande hög?

Jaha den ligger så fint över sträcket. Men fortfarande en blinkande smily gubbe
  • Natttis

Fel skreen shot

Denna är rätt men jag tror inte det blir något då tempen droppa så drastiskt

Svar på tråden Tempar/Fertility friend