Tempar/Fertility friend
Andra kuren pergotime funkade tydligen inte heller. Nu börjar jag dessutom misstänka att jag har både pcos och endometrios. Känns så orättvist.. tror jag ger upp snart
Andra kuren pergotime funkade tydligen inte heller. Nu börjar jag dessutom misstänka att jag har både pcos och endometrios. Känns så orättvist.. tror jag ger upp snart
Fy så trist. Har själv pco så vet hur det känns. Håller verkligen tummarna att ni får lyckas snart!
Idag blev det iallafall positivt på Äl Stickan! Hittills har FF satt äl till samma dag som pos test och i något enstaka fall en Max två dagar efter.
Frågan är när vi ska mysa för att inte missa och sambon ska orka... mös igår. Hur skulle ni ha gjort?
Tempen nere imorse. Så mens idag eller imorn. Sån sjuk ångest. Vet inte om ja vill försöka mer. Orkar inte bli såhär ledsen hela tiden. Så säger vissa som tex min syster: sluta försök så händer de.. Hon fick bebis i april. Man ba jo tjena. Har haft oskyddat 13 mån, detta blir 6 mensen detta år, får inte hjälp för ja e "överviktig". Ärligt vill bara dö.
Precis, känns som man blir så jävla bedragen av sin egen kropp. Du har oxå pcos va? Hur länge har ni försökt?
Då var Äl över! Får se vilken dag FF sätter som Äl dag, borde bli 28:e el. 29:e. Vi har iallafall gjort vårt bästa så nu är det bara att vänta..
Har du ägglossat alla gånger? Är de 50 gram du tar? Vilken cykeldag börjar du? Känner du Av biverkningar?
Hur mår du annars o hur känns allt?
Jaha??? Nu har Äl satts ut. Ska man verkligen tro på det här? Hittills har det iof alltid stämt. Mensen har kommit 14 dagar efter när FF satte Äl, men jag tycker ändå det känns lite konstigt att den sattes där den sattes nu.. Så vad tror ni?
ÅH, måste bara få gnälla av mig lite!
Är på tredje kuren pergotime och fick glad gubbe idag. De två första kurerna hade jag tur och fick det när min sambo var hemma, men nu är han borta och kommer hem sent imorgon kväll. Vi hade sex i söndags och hade någon annan frågat så hade jag sagt att det kan räcka långt. Men vi verkar ju inte direkt vara det superfertila paret.. känns så hopplöst! Och dessutom fick jag glad gubbe tidigt nu jämfört med cd 23 resp. 21 innan så det här känns som den bästa chansen hittills. Jäkla skit! Misslyckas det här så blir det vidare utredning = hundra års väntan!
Snobi:
Men glad gubbe idag betyder ju ÄL imorgon? Och då blir det ju perfekt om mannen kommer hem imorgon!