Tempar/Fertility friend
Orkar inte med detta. Tempen har inte höjts mer än 36.2. Fattar ingenting. :(
Orkar inte med detta. Tempen har inte höjts mer än 36.2. Fattar ingenting. :(
Tack för svaren!
händer inget om jag tar bort de temparna. Hopas på en höjning imorgon då! Gud va skönt att man har er här alltså. :)
Hur har det gått Zora????
Fortfarande ingen höjning för mig. Så jag hade väl inte äl Trots pos test och värk... :(
Bim+1, ingen mens, inget plus. Tempen ner lite, men inte under strecket.
Bara vänta vänta vänta nu. Tänkte testa på fredag. :) inga symptom.
Tänkte lägga in en liten fråga här. Har bara tempat i en månad och har nyss registrerat min andra ägglossningen.
Men jag förväntade mig en temphöjning idag men den uteblev. Innebär det att ägget aldrig släppte eller kan det ha släppt sent?
Ser inte lovande ut. :(
Hejsan! Har haft lite paus från FL men nu är jag tillbaka!
Troligtvis var Äl igår eller möjligen idag. Tyvärr var sambon bortrest hela helgen så vi fick inte till nåt förrän igår kväll..
Har insett att min Äl ofta kommer samma dag som testet visar pos. (Testar på morgonen). Tycker det är väldigt snabbt men så läste jag någonstans att om man är över 30 så är ofta intervallet mellan LH ökning och Äl kortare än vad det är om man är typ 20. (Ibland kommer dock Äl dagen efter pos Äl test, så det varierar) Nu minns jag inte vart jag läste det så jag vet inte sanningshalten i det. Men det låter ju logiskt med tanke på hur min Äl brukar infalla efter testet.
Om det här inte slutar i ett fint plus till helgen så vet jag inte hur en perfekt kurva ska se ut. :D har väldigt mycket krämiga flytningar och det är väl det enda symptomet jag har. FF har även satt ut att jag har en trifasisk kurva med start på dag 24, vilket också borde öka chanserna till ett plus.
alltså ironin. bestämde mig för att inte försöka denna månad utan vänta till våren. vi har resa inplanerad över jul så jag tänkte det kunde vara kul att kunna ta en öl etc. Men idag satte FF ut äl på dag 13 istället för dag 16-17 som jag har haft typ alla månader jag tempat. Och såklart låg vi dag 12 oskyddat. så nu kanske det har blivit ändå. Skulle ju vara kul isåfall. Tror ni jag hade ägglossning tidigare för att jag släppt "pressen" på att plussa nu??
Försökte googla men hittade inget bra svar. När kommer den andra temphöjningen på en trifasiskkurva? Alltså vilken dag efter äl? Förstår att det kan variera men frågar ändå..
Jag har också så låga temperaturer innan äl.
Bestämde ju oss för att vänta tills i vår.. Men ägglissningen kom då tidigare än beräknat.. :)
Tack! Ja tempen har varit generellt låg. Men det brukar sjunka snabbt till 35.9 två dagar innan mens. Tycker min kurva ser lite trifasisk ut?
Kan ngt temp proffs läsa ut ngt av denna?