• louisep87

Tempar/Fertility friend

AnnC skrev 2014-10-15 11:02:57 följande:

Låter lovande louisep87, håller tummarna! Tänker du testa före bim?

Här var en rejäl tempdipp idag, massa äl flytningar och inte riktigt positivt äl test men nästan. Så det är nog på g!

Nej jag tänker inte testa före. Vill vänta och se. Har försökt sen januari månad nu så jag vill vara säker innan jag testar denna gång

Vad kul för dig. Det är bara att sexa hela tiden nu då:-P
  • louisep87
    Reflexen skrev 2014-10-16 10:33:26 följande:

Det ska inte öka

Tempkurvan har två nivåer, låg före o hög efter ÄL. Den ligger ofta ganska still på resp nivå. Först om du efter bim ligger kvar på den höga nivån kan tempen ge dig en hint om graviditet.

Okej då är jag med och fortsatt förhöjd i ca 18 dagar indikerar att jag är gravid? Väntar väl till bim +4 innan jag testar nå. Vill inte testa något innan. Så kanske jag slipper bli besviken igen.
  • louisep87

Känner mig inte så gravid. Hihi. Men den som lever får se. Eftersom jag inte har regelbunden menstruation så är det svårt att säga när jag har bim. Men det bör ju räknas 14-16 dagar efter ägglossning? Jag är sjukt nervös!
  • louisep87

När törs jag testa då? Vågar jag om två dagar?för det bör väl synas då om det är något?

• louisep87

Kunde inte hålla mig så jag testade i morse. Tokblankt graviditetstest idag men Iofs så var det med rfsu och det ska man inte ta före bim!

Svar på tråden Tempar/Fertility friend