Tempar/Fertility friend

Jag funderar också på det. Där på Äl+5 kanske? Förra månaden fick jag så brant ökning efter Äl. Min cykel brukar ha ett medel på 29 dagar, oftast mellan 28-30. Har haft fall av ända från 27-32. Min lutealfas tror jag brukar va 16 dagar.
Kan kortison och antibiotika skjuta upp mensen? Jag började medicinera för 6 dagar sen, så Äl borde inte ha påverkats.
Funderar även på om jag kan ha "råkat bota något" men antibiotikan som har orsakat mina oförklarade problem med spottings. Tex om jag haft bakteriell vaginos utan tydliga symtom.
Ja, det återstår att se! Om jag får min mens om några dagar var det nog så. Fast ovanligt lång cykel då.
Kanske Äl idag? Brukar väl va en dipp vid Äl och sen minst 3 dagars ökning efter det, tror jag.
Hallå allihopa!
Kollar lite på era diagram och jämför med mitt eget.. Har inte haft någon ÄL eller mens sen jag började tempa (började tempa på CD 45 och är nu på CD 94..) så har ingen aning om hur min höjning efter ÄL normalt är.
FF har dock nu fyllt i att jag haft ÄL på CD 85 (27/9) men jag tycker att stegringen ser pytteliten ut? Så hur liten kan stegringen vara? Jag tempar lite olika (mellan 6-8 ungefär på morgonen) men alltid så snart jag vaknar och innan jag går upp!
Ja, tänker mig också att det blir jätteknepigt med min extremt långa cykel...
Men den har iaf inte velat sätta kryss för ÄL förrän nu!
Provar lägga till bild, aldrig gjort det innan så kanske failar helt ;)
Som det även syns kan jag inte tempa varje morgon då jag inte kan få en
sammanhängande sömn (ibland ingen alls) när jag jobbar natt.
Så här blev det i slutändan förresten. Hade nog rätt om senare Äl. Så kan man då lita på FF?
Mavydiz: sök en annan gyn. Låter som att du kan ha pco eller något. Stå på dig! Under tiden hade jag googlat pco och kollat om det finns något du själv kan försöka under tiden (om pco ser ut att stämma på dig).
Hur exakt måste man tempa enligt FF egentligen? Fick en ring istället för en blå plupp idag när jag tempade 20 min tidigare. Känns inte som stor skillnad.