Tempar/Fertility friend
Ja det gör vi då iskristall, spännande!
Ja det gör vi då iskristall, spännande!
Nån mer som tycker tiden går sjuuukt långsamt?? :/ äl+5!
Va sjutton nu? Störtdykning. Visserligen tog jag tempen något tidigare idag, var så sjukt kissnödig o var tvungen att gå upp!
Får hoppas på implantation!
Nu när jag tittade tillbaks på gamla kurvor så hade jag precis så här när jag blev gravid sist. Men känns ändå lite olustigt, man vill ju ha hög temp liksom! Nu längtar jag till imorgon bitti och hoppas på ökning igen hehe!!
Åh tack, men jag vågar nog inte hoppas!! Men jag behöver det verkligen, förlorade vår lilla tjej i våras och ett litet ljus i mörkret hade vart guld.
Varför tror du inte att ni lyckades? Än är det tidigt, jag håller verkligen tummarna
Nä ingen borde behöva gå igenom nåt sånt!!
Hörni nu har jag molvärk med. Nästan så jag är rädd att mensen ska komma och det vore ju katastrof så här tidigt!!
Vill ju inte hoppas för mycket men svårt o låta bli ibland, bara jag inte är skenis!!
Ah! Ja det förstår jag, minns när vi började försöka med första dottern, allt var så nytt och spännande och det var svårt att föreställa sig hur det skulle vara att plussa, va gravid och framför allt ha barn! hur länge har ni försökt?
Och tack!
Haha, känner igen dilemmat zora!
Kör på imorgon tycker jag! Om det är pos imorgon och äl är imorgon så lever ju ägget ett dygn!
O dessutom med tanke på att han åker iväg på söndag.. Tror stenhårt på imorgon
Iskristall: det var ett bra tag, även om ni missat äl några månader... Får hoppas det här är vår tur månad!