• AnnC

Tempar/Fertility friend

Ja det gör vi då iskristall, spännande!

• AnnC

Nån mer som tycker tiden går sjuuukt långsamt?? :/ äl+5!

• AnnC
    blackpeach skrev 2014-09-25 10:06:25 följande:
    Tiden har aldrig gått så långsamt som när vi började försöka.... Dagarna segar sig fram! Väntar otåligt på äl...

Testar ni med Äl-stickor? Vilken dag börjar ni testa i så fall? Testar ni bara en gång om dagen? Tänkte börja testa dag 12 då jag brukar ha äl dag 16...
    Jag kör äl stickor, börjar testa dag 10. Brukar ha äl runt dag 14-15 förutom de senaste månaderna då det varit senare. Men denna månad äntligen dag 14 igen! (Antagligen min cykel som inte hade hittat tillbaka sen min förlossning i april än).

Brukar du ha äl dag 16 låter dag 12 som en vettig dag att börja testa!
  • AnnC

Va sjutton nu? Störtdykning. Visserligen tog jag tempen något tidigare idag, var så sjukt kissnödig o var tvungen att gå upp!

• AnnC

Får hoppas på implantation!
    Nu när jag tittade tillbaks på gamla kurvor så hade jag precis så här när jag blev gravid sist. Men känns ändå lite olustigt, man vill ju ha hög temp liksom! Nu längtar jag till imorgon bitti och hoppas på ökning igen hehe!!

• AnnC

Åh tack, men jag vågar nog inte hoppas!! Men jag behöver det verkligen, förlorade vår lilla tjej i våras och ett litet ljus i mörkret hade vart guld.

Varför tror du inte att ni lyckades? Än är det tidigt, jag håller verkligen tummarna

• AnnC

Nä ingen borde behöva gå igenom nåt sånt!!
    Hörni nu har jag molvärk med. Nästan så jag är rädd att mensen ska komma och det vore ju katastrof så här tidigt!!
    Vill ju inte hoppas för mycket men svårt o låta bli ibland, bara jag inte är skenis!!

• AnnC

Ah! Ja det förstår jag, minns när vi började försöka med första dottern, allt var så nytt och spännande och det var svårt att föreställa sig hur det skulle vara att plussa, va gravid och framför allt ha barn! hur länge har ni försökt?
    Och tack!

• AnnC

Haha, känner igen dilemmat zora!
    Kör på imorgon tycker jag! Om det är pos imorgon och äl är imorgon så lever ju ägget ett dygn!
    O dessutom med tanke på att han åker iväg på söndag.. Tror stenhårt på imorgon

• AnnC

Iskristall: det var ett bra tag, även om ni missat äl några månader... Får hoppas det här är vår tur månad!

Svar på tråden Tempar/Fertility friend