• Vikkan333

Tempar/Fertility friend

Håller tummarna stenhårt!

Reflexen skrev 2014-05-28 20:18:43 följande:
    Det låter ju onekligen som att du har finfina graviditetssymptom! hoppas hoppas det är så!

Jag testar kanske imorgon om inte mensen dykt upp innan dess. Molvärken är precis som innan mens, så är inte så hoppfull..., men ingen blödning ännu!

• Vikkan333
    Reflexen skrev 2014-05-29 05:38:42 följande:

Nu har jag testat. smile1.gif Det såg väldigt negativt ut först, fast om jag kikar riktigt noga kan där vara ett andra streck. Det är inte tydligt alls, så kan vara inbillning/spök. Men det kom inom tiden o är lika brett som kontrollstrecket iaf! Färgen är svår att avgöra. smile5.gif
    Jag väntar väl några dagar o tar nytt test ifall mensen inte kommer.
    Idag lutealfastemp +0,1, så tempen håller sig uppe fortf. Min kurva ser väldigt rolig ut smile2.gif
    Wohooo, men vad roligt!!! Låter ju superbra! Kanske du bjuder på en bild nästa gång?!
  • Vikkan333
    Reflexen skrev 2014-05-29 05:59:06 följande:
    [quote=73332731][quote-nick]Vikkan333 skrev 2014-05-29 05:42:07 följande:[/Kanske du bjuder på en bild nästa gång?! [/quote]
    Haha, jag får väl börja kolla hur man lägger in bilder smile5.gif

Hur lång lutealfas har du? Är det bim snart? Min är ju kort, 10-11 dagar, så jag tänker inte stressa upp mig i onödan. Är på ÄL+12/bim+1.
    Håller tummarna för dig!
    Det är ju sååå spännande!
    Mn lutealfas låg förr på 16  dgr (sist jag tempade). Men den kan ha kortats ned något så jag gissar 14-16 dgr. Kommer att få hem nya test till veckan så då kommer det nog bli svårt att motstå...
  • Vikkan333

Här steg tempen 0.1 i morse, brösten såg onekligen ut att vara en stl större och molvärken fortsätter. Hittade gamla teststickor som gick ut 2011 som jag testade med både igår och idag men ack nej.
    MEN jag är ju bara på äl +9 och jag plussade inte förrän äl+13 med första så jag väntar snällt på mina färska test som kommer till veckan. Känns ändå som att jag VET. Såå spännande!
    Hur går det för er andra?

• Vikkan333

Men vad spännande!! Att du kan hålla dig!!!

Oj ja det var många olika bud på temp. Hihi jag vaknade också 02 inatt men jag skyndade mig bara att somna om. :D

Säg till när du testat!!

Reflexen skrev 2014-05-30 07:37:14 följande:
    Vad spännande, Vikkan! Det är nog för tidigt att få plus med för gamla stickor, tror jag också!! Hoppas på nästa veckas post Symptomen är ju lovande iaf.

Här är tempen fortf hög o ingen mens i sikte. har inte testat idag. Jag har beställt fler tester, hoppas så att några hinner komma idag så jag kan testa i helgen.

Lite kul tempkuriosa: jag vaknade o tempade kl02, då var den 36,73. Kl 05:20 tempade jag ordinarie temp: 36,57. O sen somnade jag om o vaknade kl 06:30, då var tempen 36,62. Vilka skillnader, eller hur?

• Vikkan333

Nä det förstår jag! :)

Våra pojkar är 8 och 5 1/2 år så det blir till att börja om lite men jag längtar sååå.

Reflexen skrev 2014-05-30 11:00:14 följande:
    Japp, spännande är ordet!

Jag bor i en liten håla där alla känner alla, så jag har ingen lust att knalla in o handla test på Ica. Därför väntar jag så tålmodigt på posten.

Jag sticker tempen i munnen så fort jag vaknar numera, sen somnar jag kvickt igen

Hur gamla är dina barn? Vår dotter är fem.

• Vikkan333

Men va roligt, det slog mig just att det är fre och posten jobbar idag! Alltså kommer jag få mina tester idag ju.

• Vikkan333

Jag håller med! Hoppas bara det funkar! Skulle vara så mysigt med en liten. Håller tummarna för oss nu!

Reflexen skrev 2014-05-30 12:50:50 följande:
    Jag hoppas också på att posten kommer idag!

Vad kul att ni också har lite äldre barn. Tycker ibland att det känns som om alla andra får syskon mycket tätare. Vår dotter kommer vara minst sex år när ev syskon kommer. Hoppas det kommer att funka.

• Vikkan333

Tempökning 0,2 men den är lite missvisande för den är tagen 1 timme senare än normalt. Jag brukar inte studera min boobs så mkt innan mens så jag är inte helt hundra MEN jag skulle bli förvånad om de brukar vara så här stora. Tänkte ta ett test imorse med mina nya stickor men det är ju ingen brådska...
    Hur går det för dig Reflexen?  

• Vikkan333

Men toka, du ska ju ta med morgonurin. Inte för att jag själv är så superbra på att följa rådet. Men annars gör du ju det onödigt spännande. Men du såg ngt? Tempen idag? Ingen mens? BIM+ idag? När plussade du med första?

Svar på tråden Tempar/Fertility friend