Tempar/Fertility friend
Håller tummarna stenhårt!
Jag testar kanske imorgon om inte mensen dykt upp innan dess. Molvärken är precis som innan mens, så är inte så hoppfull..., men ingen blödning ännu!
Håller tummarna stenhårt!
Här steg tempen 0.1 i morse, brösten såg onekligen ut att vara en stl större och molvärken fortsätter. Hittade gamla teststickor som gick ut 2011 som jag testade med både igår och idag men ack nej.
MEN jag är ju bara på äl +9 och jag plussade inte förrän äl+13 med första så jag väntar snällt på mina färska test som kommer till veckan. Känns ändå som att jag VET. Såå spännande!
Hur går det för er andra?
Men vad spännande!! Att du kan hålla dig!!!
Oj ja det var många olika bud på temp. Hihi jag vaknade också 02 inatt men jag skyndade mig bara att somna om. :D
Säg till när du testat!!
Nä det förstår jag! :)
Våra pojkar är 8 och 5 1/2 år så det blir till att börja om lite men jag längtar sååå.
Men va roligt, det slog mig just att det är fre och posten jobbar idag! Alltså kommer jag få mina tester idag ju.
Jag håller med! Hoppas bara det funkar! Skulle vara så mysigt med en liten. Håller tummarna för oss nu!
Tempökning 0,2 men den är lite missvisande för den är tagen 1 timme senare än normalt. Jag brukar inte studera min boobs så mkt innan mens så jag är inte helt hundra MEN jag skulle bli förvånad om de brukar vara så här stora. Tänkte ta ett test imorse med mina nya stickor men det är ju ingen brådska...
Hur går det för dig Reflexen?
Men toka, du ska ju ta med morgonurin. Inte för att jag själv är så superbra på att följa rådet. Men annars gör du ju det onödigt spännande. Men du såg ngt? Tempen idag? Ingen mens? BIM+ idag? När plussade du med första?