Tempar/Fertility friend
Här kom mensen på klockslaget.. Nu är vi upp i försök nummer 20
Här kom mensen på klockslaget.. Nu är vi upp i försök nummer 20
Ja jag vet att det var någon som hade låga tempar och ändå var preggo. Kommer mensen kan den ju ligga på 35 så bara den är stabil så är det lovande :).
Jag har likadant den här månaden. BIM imorgon och de senaste (tre) dagarna ligger tempen lågt, dock över coverline. Det som var konstigt imorse var att jag vaknade vid 6 och tempade 36,57, sedan somnade jag om och tog om tempen ca 2 timmar senare- den hade då gått upp till 36,77. Jag räknar dock på den tidiga.
Hur lång luteralfas brukar du ha? :)
Tack tack :). Kommer dock inte tro på det förräns det är riktigt tydligt. Känns overkligt att det kan vara något!
Min temp brukar dala ett par dagar innan mens. Nu är den stabil, så är väldigt skumt :P. Hoppas du plussar snart igen! :)
Väntar på äl efter missfallet trodde verkligen jag skulle få positivt idag för igår hade jag halvstarkt precis som jag brukar dagen innan positivt men istället var testet nästan blankt idag :o hur kan det bli så? Jag har haft äl runt cd 15-19 det senaste och är på cd 18 nu med nästan blankt test så lär ju inte bli positivt imorgon heller :/ trodde verkligen äl skulle komma snabbt tillbaka blödde ju bara 1,5 dag och neg grav.test direkt. Fick low dessutom på cd digital, hade bara en kvar så tänke spara den till jag fick positivt äl test men blev så fundersam iom det var ganska starkt igår.. :/typiskt att jag inte tog den igår! :/
Tack detsamma! :) Det lät som våra kroppar betedde sig liknade imorse då.. haha
De senaste månaderna (började tempa i slutet av november) har jag haft luteralfas på 12 dagar. Vad bra att du har lyckats bli gravid, nu håller vi tummar och tår för att ett plus visas igen och knyttet vill stanna. Jag har aldrig varit gravid och letar symptom till galenskap känns det som.Tyvärr tycker jag att jag känner av lite mensvärk och anar att den kommer den här månaden också :( Min tanke är hur som helst att testa imorgon om inte tempen störtdyker!
Ja jag har vart väldigt osäker på det här missfallet, haft ett mf innan i v 7+2 och då blödde jag floder och med klumpar. Kunde se fostret/säcken tom. Denna gången var jag iof bara i v 4+6 men blödde karrött en 1,5 dag och inga klumpar alls men fick ju negativt direkt och symptomen försvann så var ju ett mf. Men tänkte ett tag att allt inte kommit ut men har ju inte blött mer så..
Ska fortsätta testa, har dock bara två äl test kvar så hoppas det kommer innan dess annars får jag förlita mig på tempen :p
Ja du äl +17 :P
Haha hoppas på att det är ett bra tecken! :)
Ja det sa hon :). 16 dagar efter äl kommer mensen om man inte är preggo. Men kan ju också varit att äl inte var allas.