• Iskristall

Tempar/Fertility friend

Symetrical skrev 2015-07-10 15:01:23 följande:

Tack raring!

Hur känner du dig nu?

Vet du, känner mig ganska så bra Sommar trots regn. Och semester! Tackar som frågar! Håller tummarna hårt för dig gumman!

På barnverkstadsfronten är jag på cd 14, sticky flytningar än så länge, så vi väntar på ew-flytningar här!
  • Iskristall
    Symetrical skrev 2015-07-10 20:32:58 följande:

Hoppas att de dyker upp snart då!

Nu börjar jag bli nervös inför imorgon. Är inställd på att det inte kommer visa något, så slipper jag bli så besviken.

Ja, det hoppas jag också

Lycka till med testet i morgon! Förstår din nervositet. Kram
  • Iskristall
    Symetrical skrev 2015-07-11 07:27:23 följande:

Tack för era lycka till, men här vart det ett stort fett minus på stickan! Känner mig helt chockad efter alla symptom (som fortfarande finns kvar!)

Är det helt kört nu? Äl +12 idag (om jag nu ens hade någon sådan...)

Det är aldrig kört innan mensen dyker upp! Vissa får plus sent av vad jag förstått. Hur är det med tempen idag? Du kanske hade äl senare än vad du trodde? Eller så fäste ägget senare än du trodde?

Kram gumman!
  • Iskristall

Ser din kurva nu. Än är det som sagt inte kört! Kurvan ser fortfarande positiv ut. Kram igen!

• Iskristall

Åh eagle så trist och jobbigt för dig. Förlåt för mitt korta minne, men hur länge hade ni försökt nu? Varför vill han inte försöka med ivf?

• Iskristall

Allex: Ja, visst är det! Vill bara att det ska visa sin bästa sida och hjälpa mig till ett plus också, jag tycker det är på tiden!

• Iskristall
    Symetrical skrev 2015-07-12 15:03:16 följande:

Heja ägget!

Ja, heja ägget och heja spermierna!

Hur går det för dig gumman?
  • Iskristall

Symetrical: ser dina inlägg! Åh vad spännande. Att ta tempen 45 min senare om jag sovit fram tills dess har aldrig påverkat min temp nämnvärt! Så jag håller tummarna blå för dig! Kram

Svar på tråden Tempar/Fertility friend