Tempar/Fertility friend
![](https://www.familjeliv.se/gallery/image/5281529/full_600/phpDryjNt14099.jpg)
Efter dagens ältest blev jag osäker. Är det för starkt för att det ska ha varit något? Har ju inte fått något positivt. Fick en fin tempdipp idag som kan indikera äl, men är ju nybörjare på testen :/
Tusen tack för svar. Mycket möjligt att jag missat peaken (hoppas på det). Om jag tar ett till test ikväll bör det vara ännu blekare va? Eller har jag fel? då kan man ju kanske se redan idag om chanserna är stora att äl skett eller sker inom det närmaste.
Så himla bra att denna tråden finns så man kan få hjälp av dig och andra kunniga om sådant här :D
Så lite så! stämmer bra att testet bör bli ännu svagare (åtminstone tills imorgon) ifall äl är över. Bra om ni får till det idag för säkerhets skull.
Vilken CD har du som senaste fått äl i en cykel?
Frågan var inte riktad till någon särskild så tack för att du svarade! När cykeln blir lång vet jag tillslut inte om det är äl eller mensen jag väntar på så vore intressant att höra om någon får äl väldigt sent. :)
Tack, vad goa ni är. :-*
Amdra trimestern brukar kallas för "smekmånadsfasen", då illamåendet ofta har gett med sig då, men man fortfarande inte åkt på alla krämpor man får i sluttampen, förutom jag då som både har foglossning och en hel del sammandragningar. men det är inte alls så farligt än så länge och med tanke på hur pass länge som jag längtat efter att få dessa krämpor, vägrar jag klaga!
Invänta mens nu då :/. Tempen ligger ganska hög även om jag sov dåligt, ca 36,65. Värk i magen som alla dagar. Kan innebära att mensen är pågång :/
Japp, 1/4 så det är snart.