Inlägg från: Eleonoratösen |Visa alla inlägg
  • Eleonoratösen

Tempar/Fertility friend

Belinday skrev 2017-10-29 07:20:24 följande:

Så frustrerande :(

Så trist...????...

På CD17, idag, kom LH-stegring på Äl-test. Men termometern gick lågt idag och indikerade lågt batteri och pep konstigt och svag skärm... ???? ????
  • Eleonoratösen
    tempnörden skrev 2017-10-30 05:50:04 följande:
    Lh stegring idag kan betyda äl idag, imorgon eller övermorgon. Så var glad att inte tempen steg idag för då hade äl varit igår! Men byt batteri för säkerhets skull så att det inte är något knas med termometern.
    Idag testade jag tempen ändå. 42,2 grader. hahaha, så nu blir det att byta batteri eller om jag ska reklamera den?! Inte ens använt den i 60 dagar. Men andra försöket blev 36, 30 så högsta temperaturen hittills denna månad men ingen jättehöjning. Tror i alla fall jag köper ett batteri. 
  • Eleonoratösen
    tempnörden skrev 2017-10-30 22:13:24 följande:

Haha oj! 42 då borde du ligga på sjukhus ><

Det verkar vara något konstigt med den termometern ja! Tar du i munnen?

Ja, under tungan samma sida precis efter klockan ringer på morgonen.

Men trots upp och ner ser det faktiskt ut att gå uppåt nu.. och nytt batteri. Bli nog ändå att köpa ny termometer, vilka har ni?

• Eleonoratösen

Nu börjar jag blir nervös. Var bortrest förra månaden och hade inte termometern med mig så vet inte när temperaturen föll. Jag hade bruna spottings i två dagar innan det drog igång.

Igår hade jag flytningar med en tendens till rosa brunt och tänkte att jaha nu kommer mensen men temperaturen höll sig hög idag med. Känns som få dag ar efter ÄL dock...

• Eleonoratösen

Hur gör ni när ni är sjuka? Dunderförkyld och även om det inte är feber så är det nära på, dvs mycket högre än vad jag brukar. Ska man bara låta bli att mäta?

• Eleonoratösen
    tempnörden skrev 2017-11-25 11:06:53 följande:

Tempen fortfarande hög, 37 idag igen så testade och fick ett plus! :D

Grattis!!
  • Eleonoratösen

Här bara väntar jag. Lite förkylning kvar i kroppen men ätit bidrottninggele denna månad. Läst att många får kortare, oregelbundna cykler med tidig och tydligare ÄL och fin hy. För mig ingen skillnad alls. Lite mensvärkskänsla då och då men nu på CD har ingen ÄL kommit, har kommit sent de andra månaderna sedan spiralen men detta slår rekord. Lite tröstlöst.

Var på AW och tog ett par glas vin och kände mig nog allt lite berusad. Sov en timme timme kortare än vanligt och vaknade en halvtimme senare och temperaturen mycket högre. Se kurvan. Är det alkoholen? Inte fått något utslag på ÄL-tester i alla fall...

Svar på tråden Tempar/Fertility friend