• Venne

Tempar/Fertility friend

Aha ok, jo fast jag tror det hör ihop med att jag varit sjuk. Antar jag iaf! Kan ju visa förra

• Venne

Ja antagligen. Fast där gick tempen ner när mensen kom. Det kanske också kan rubbas av sjukdom?

• Venne
    Petto 83 skrev 2014-10-03 20:00:02 följande:

En liten fråga, vad använder ni för termometer? Har en för örat men det kan ju diffa 0.4 mellan 3 tempningar.

Min heter babyplan tror jag. Har 2 decimaler
  • Venne
    Iskristall skrev 2014-10-03 20:04:37 följande:

Håller med Zora. Den sista du bifogade Venne ser för mig normal ut. Är kanske bara febern som gör till senaste kurvan? Den känns lite hoppigare och ojämnare. Du får fortsätta tempa och sr vart det bär av Venne smile1.gif

Hur delar ni förresten era kurvor i tråden?

Okej, ja jag får se vad som händer. Bim imorgon. Egentligen är det ju superbra att jag inte fått mellanblödningar. Blir bara konfunderad när det inte beror på grav.

Jag tar en print screen när jag är inne i FF appen. Sen lägger jag till bilden här.
  • Venne

Jaha nu börjar tom FF tycka kurvan är konstig. Nu är korset streckat. Betyder det att jag kanske inte haft Äl eller?

• Venne
    Iskristall skrev 2014-10-04 15:03:41 följande:

Venne: FF sätter ut streckat kors när det finns uppgifter som de tycker motsäger varandra tex. Kurvan kanske säger nåt medan sekretet tyder på nåt annat osv

Fast linjen blev streckad först idag, har varit hel innan. Jätteskumt... Utebliven spotting ( har haft 4-5 dar innan mens i flera år), förlängd lutealfas, tempen droppade för 4 dagar sen, neg gravtester men ser ut att ha haft Äl. Det går ju inte ihop?
  • Venne

Ja jag vet inte. Tror inte jag är gravid iaf, pga tempdropp, neg tester och inga gravsymtom. Får nog bara vänta och se. Brukar ha 16 dagar lutealfas tror jag, så kanske bara mätningarna varit fel och Äl var lite sen.

• Venne

Mjaha och här går dag 32/Äl+18 mot sitt slut, utan spottings och med negativt test. Suck! Första gången jag önskar min mens.

Svar på tråden Tempar/Fertility friend