Tempar/Fertility friend
Aha ok, jo fast jag tror det hör ihop med att jag varit sjuk. Antar jag iaf! Kan ju visa förra
Aha ok, jo fast jag tror det hör ihop med att jag varit sjuk. Antar jag iaf! Kan ju visa förra
Hmm den såg iofs också skum ut
Ja antagligen. Fast där gick tempen ner när mensen kom. Det kanske också kan rubbas av sjukdom?
En liten fråga, vad använder ni för termometer? Har en för örat men det kan ju diffa 0.4 mellan 3 tempningar.
Håller med Zora. Den sista du bifogade Venne ser för mig normal ut. Är kanske bara febern som gör till senaste kurvan? Den känns lite hoppigare och ojämnare. Du får fortsätta tempa och sr vart det bär av Venne
Hur delar ni förresten era kurvor i tråden?
You made it!! Ser ju bra ut än så länge
Jaha nu börjar tom FF tycka kurvan är konstig. Nu är korset streckat. Betyder det att jag kanske inte haft Äl eller?
Venne: FF sätter ut streckat kors när det finns uppgifter som de tycker motsäger varandra tex. Kurvan kanske säger nåt medan sekretet tyder på nåt annat osv
Ja jag vet inte. Tror inte jag är gravid iaf, pga tempdropp, neg tester och inga gravsymtom. Får nog bara vänta och se. Brukar ha 16 dagar lutealfas tror jag, så kanske bara mätningarna varit fel och Äl var lite sen.
Mjaha och här går dag 32/Äl+18 mot sitt slut, utan spottings och med negativt test. Suck! Första gången jag önskar min mens.