• AnnC

Tempar/Fertility friend

Tråkigt zora

Blackpeach svårt o säga när äl var men den verkar ju definitivt ha varit

• AnnC

Nån som testat bidrottninggele? Och har en tempkurva i samband som vill visa?
    Jag kör med det första gången nu, har hört man kan få äl tidigare så börjar nog testa med stickor idag dag 10.

Är ni intresserade av att göra en lista med länkar till våra kurvor förresten?

• AnnC

Här står lite om bidrottninggelen, verkar va många som plussar när de tar detta. Verkar även som det är vanligt man får äl någon dag tidigare än vanligt när man tar det vilket inte är mig emot mitt äl test nu var negativt men massor med äl flytningar så snart så
    www.graviditetskollen.nu/sv/produkter/halsokost-och-kroppsvard/for-dig-som-vill-bli-gravid/bidrottningsgele-apiforce

Fick gå in o leta lite för att hitta ff länken!
    Men om man är inne i appen (kalendern)
    Tryck på "more" längst upp till vänster
    Tryck "share/email chart and data"
    Sen "friends list/updates"
    Sen "share" och där finns länkarna!

Här är min:
    www.fertilityfriend.com/m/home.php/36441e

• AnnC

Ok! Det funkade iaf så behöver man ju inte lägga in bilder alltid plus att man kan följa bättre om man vill
    I tråden jag skrev i för några år sedan hade vi en separat tråd med länkar till våra ff-kurvor, kan ju vara en ide om fler vill länka så man hittar!

• AnnC

Jag brukar få höjning 1-2 dagar senare men min förra cykel var också så där! Kolla länken till mina kurvor. Den gick inte upp förrän flera dagar senare, men jag tror ändå jag hade äl när testen var positiva om man tar hänsyn till vilken kort lutealfas jag annars skulle haft. Men fortsätt ha sex iaf tills tempen går upp så är du safe!
    Ska tillägga att det även KAN vara så att du får en till omgång med positiva test om äl inte varit, sökte efter såna kurvor på ff förra månaden och hittade några så det är möjligt!!

• AnnC

Själv tog jag inga fler äl test efter det för kände mig uppgiven :-P men fortsatte ha sex!

• AnnC

Fick ett rött kors idag som bekräftar äl i lördags, gillar't så tisdag nästa vecka börjar jag testa!

• AnnC

Tack! Om dagarna ändå kunde gå lite fortare nu

Svar på tråden Tempar/Fertility friend