Tempar/Fertility friend
Zora: du har uppfattat det hela rätt :)
Händer inget när jag tar bort dag 11 men har ju inte fyllt i sekret.
Zora: du har uppfattat det hela rätt :)
Händer inget när jag tar bort dag 11 men har ju inte fyllt i sekret.
:)
Det var uppmärksamt av dig AnnC :)
Hoppas du snart får ett. + med!
Håller tummarna Zora :)
Tack tack :) förstår inte hur det gick till bara :P vi prickade inte precis in ÄL.
Ja men man tänker ju att de inte alls lever så länge, blev jätte besviken när vi inte lyckades fullfölja hela samlaget en dag under ÄL men det gick ju ändå :)
Tack för alla grattis ni är så fina, håller tummarna att jag snart får gratulera er med!
Aha! Ja din hoppar ju lite faktiskt, fast den håller sig ändå på en mer jämn nivå än min tycker jag.. Intressant att se
Mensen kom precis som väntat..
Hur länge har ni försökt få +? Håller tummarna!
Ne den var till båda :) använder ni ÄL-test?
Alltså. Tappade hoppet ioch med negativt test i torsdags och sjunkande temp. Men vad händer nu?!
E88: Funderar du också på tvillingar? När plussade du? Vilken vecka är du i?
Ja du hade ju också lite skumma dippar E88. Ska du på nåt tidigt vul?
Ingen mens här än iaf, lite lätt molvärk.
Om jag skulle bli gravid på detta skulle jag på riktigt bli nervös. Undrar vad tempen visar imorgon :P
Alltså, jag funderar lite på en sak. Fick ju positivt på Äl testet igår morse och hade igår em/kväll en fruktansvärd Äl smärta, så jag antar att ägget lossade då. Men om man tittar på tempen så hade jag visserligen en höjning imorse, men väldigt liten.. Tror ni ägget släppte igår ändå? Eller är höjningen för liten? Ska väl egentligen vara minst 0,2 grader?
Följdfråga. Om det nu inte släppte igår, utan kanske idag, tror ni det räcker att vi fick till det igår kväll? Hittills har det ju inte blivit något trots att vi haft mys samma dag som Äl testet visat pos och jag känt av Äl (och även FF satt den dagen som Äl dag)
Hej! Jag tänkte hoppa in här igen. Var aktiv 2014 när vi försökte få till nr2. Har nu en son på 6år och en dotter på 3år, och nu längtar vi efter en 3:a.????