• Vikkan333

Tempar/Fertility friend

Reflexen: Tänkte just på det... det kanske inte är så spännande om det aldrig tar sig. Med första tror jag det tog 3-4 månader och med andra 2 månader så det är ju väldigt kort tid.

Den här månaden har jag ju mestadels gått på min kropp och hur jag tror jag har äl +tempning för att se efter äl, men om det blir en till kurva så ska jag vara duktigare på att tempa I sängen och med rätt temp. ;)

• Vikkan333

Jag måste ju bekänna att jag varit otroligt korkad... började tempa med örontermometern men imorse så tog jag i båda öronen och det skillde 0.6 grader mellan mina öron så nu har jag letat fram munhåletempen. Kommer ju iaf kunna jämföra slutet på min kurva nästa månad (eller förhoppningsvis inte).

• Vikkan333
    Reflexen skrev 2014-05-26 06:55:29 följande:
    Haha, det var ju ganska stor skillnad tempen verkar kunna variera ganska mkt beroende på var man mäter. Jag tar i munnen.

Idag åter 0,1 grad högre temp än vanligt o lite molvärk. ÄL+10 idag, brukar ha 10-11 dagars lutealfas, så det kan mycket väl vara mens på g.

Men åååå så spännande!!!! Kan du inte länka till din kurva? Låter ju lovande att tempen steg idag igen! :D
  • Vikkan333
    Reflexen skrev 2014-05-26 11:32:52 följande:
    Jag vet inte hur man länkar tyvärr

Har haft lika hoppigt en gång förut, då kom mensen någon dag senare. Får lära mig att länka om det blir plus

Absolut!
  • Vikkan333

Mer molvärk och stickningar ikväll och varma bröst... Kommer bli sjukt besviken på mig själv om jag lurar mig själv nu... :)

• Vikkan333

Mer molvärk och stickningar ikväll och varma bröst... Kommer bli sjukt besviken på mig själv om jag lurar mig själv nu... :)

• Vikkan333
    Reflexen skrev 2014-05-26 22:14:22 följande:
    Ja, visst är det så! känner precis lika dant! Undrar hur mycket som är verkliga symptom o vad som är hjärnspöken?

När vi försökte med barn nummer 2 var jag HELT säker men jag hade så fel. ;)
  • Vikkan333
    Reflexen skrev 2014-05-27 16:45:24 följande:

Och idag åter på normal Lutealfas-temp, jisses vad det hoppar! smile5.gif
    Känns bekant i magen, så mensen väntas nog inom kort.
    Håller tummarna att den inte kommer!
  • Vikkan333

Ooohh spännande!

Idag har jag varit illamående när jag gått för länge utan mat, frusen, vaknat tre nätter i rad vid 4 och varit kissnödig. Så om jag inte är gravid så har jag väl urinvägsinfektion(men jag tror på det första). Äl +7 idag.

Reflexen skrev 2014-05-28 09:28:24 följande:
    Normal lutealfastemp här, ingen mens trots mensvärk igår. ÄL+12 tror jag, bim idag...

Hur går det för dig, Vikkan? Närmar du dig bim?

• Vikkan333

När tänker du testa?!

Reflexen skrev 2014-05-28 09:28:24 följande:
    Normal lutealfastemp här, ingen mens trots mensvärk igår. ÄL+12 tror jag, bim idag...

Hur går det för dig, Vikkan? Närmar du dig bim?

Svar på tråden Tempar/Fertility friend