Tempar/Fertility friend
Jag menar att jag inte fått något annat svar än vad jag skulle ha fått med andra stickor och att CB bara är onödigt dyrt för en fotosensor. Det testar liksom inget "utöver".
Där dog det sista lilla hoppet för den här månaden. Tempen djupdök (BIM-1) och det är bara att invänta tant röd så att vi kan börja om. :(
Hur går det för er andra?
Håller tummarna för er tjejer!! Förstår att det måste vara grymt jobbigt med oregelbunden mens. Där har jag iaf hyfsade förutsättningar.
Hmmm. Nu är jag verkligen rådvill och hoppas att någon kanske kan ge lite klok input. Jag hade tidig äl, på CD11. Testade negativt på gravtest på äl+14. Mens igår (äl+18). Tempkurvan föll som en sten. Så det verkade ju helt enligt regelboken.
Men så idag, CD2 (dvs fortfarande mens), har jag lite klänningar i vad jag tror är ena äggstocken (det kan man ju förväxla med en fis på tvären...). Och dessutom var det lite äggviteaktigt sekret blandat med blodet (ursäkta detaljerna). Så bara för att tog jag ett ÄL-test på sticka. Teststrecket var inte starkare än kontrollstrecket, men förvånande starkt. Väldigt starkt!
Kan äl redan vara på gång?!
Hur många dagar i rad har ni starkt utslag på ÄL-testen innan teststrecket blir starkare än kontrollstrecket?