Tempar/Fertility friend
Ja, om du "måste" använda FF igen sätt ut mer information Men jag hoppas också slippa använda FF igen nästa månad. Men oddsen känns inte så stora för det dock
Ja, om du "måste" använda FF igen sätt ut mer information Men jag hoppas också slippa använda FF igen nästa månad. Men oddsen känns inte så stora för det dock
Inga barn sen tidigare så det är första vi försöker på. Slutade med p-piller sommaren -13. Men vi har inte aktivt försökt så länge. Men nu har vi bokat tid för utredning i vår. Men skulle gärna vilja bli gravid innan såklart. Har pcos i botten.
Varför kollar ni kvällstemp? Ska den ha nåt med saken att göra?
Fiiaaa: Vilken spännande kurios kurva du visar oss. Sånt visar att allt är möjligt och att man inte ska förkasta kurvor bara för att de inte ser ut som skolboks exemplar! Förstår att du blev chockad när du fick plusset!
Jag fick positiv äl-test/ glad gubbe på CB test här precis! Snart börjar den långa väntan!
Hoppas det är på riktigt Fiiaaa! När hade du BIM nu igen?
Åh så tråkigt eagle87!
Shoreline: Jätte svårt att analysera tempar, "kurvor" utan att se en kurva.
Fast alltså jag har ju ingen kurva eftersom jag har en p-dator som sköter allt sånt åt mig :)
Shoreline: Lycka till, jag hoppas på plus för dig. När har du bim?
En temp dipp efter äl kan vara inplantationsdipp eller bara en engångsföreteelse som man inte behöver bry sig om. Om tempen dippar och är låg under lutealfasen och man får mens tidigt kan det bero på låg progesteronproduktion.