Tempar/Fertility friend
Eagle87 svårt att säga än om äl varit eller inte, men så här knäpp såg ju min kurva ut nu och det blev plus!
Kanske inte skolexemplet på en kurva med Äl, men ändå
Eagle87 svårt att säga än om äl varit eller inte, men så här knäpp såg ju min kurva ut nu och det blev plus!
Vad var det jag sa om att det skulle dippa idag? Ingen liten dipp heller.. Iof sov jag som en kratta inatt +att den är tagen 20 min tidigare än vanligt, men det stämmer nog ganska bra ändå..
Venne o Zora:
Jag tycker era båda kurvor ser helt ok ut! Ingen temp under coverline o inte framme på bim ännu. Hoppas på plus om ngr dagar!!
Zora: Det kan vara en implantationsdipp! Inte deppa ihop!
Hej igen! Familjeliv har inte funkat i min mobil på ca två veckor så jag har inte varit inne här, men nu har jag försökt läsa ikapp. Grattis till er som fått plus!!
Själv är jag på dag 17 i min andra pergocykel. Blir det som förra så har jag väl nio dagar kvar till äl.. drygt!
Tycker förresten att man ser två tydliga faser i min kurva redan. Lite knäppt men åtminstone under början av cykeln kan man väl ha lite högre temp innan den går ner igen? Antar att min kropp är lite långsammare på alla sätt och vis.. typ.
Varför stiger inte tempen? Lägger in en bild från sist jag hade ägglossning men då glömde jag tempa tills typ äl+5.
Jag väntar på min mens nu då mina test blivit svagare och igår fick jag inte gravid på digitalt så tidigt missfall antagligen... Vill bara det ska blöda ut nu så vi kan göra nya försök..
Zora: Hur går det för dig då? Gick tempen upp efter dippen?
Zora: hoppas på implantationsdipp! Tidsmässigt stämmer det ju m vad ff anger (7-10 dagar efter ÄL).
Då var väl 6:e försöket åt skogen färgade flytningar både igår kväll och kraftig tempdipp + fortsatta flytningar imorse.
Får försöka ladda om till 7:e försöket Här är iallafall månadens kurva.