Tempar/Fertility friend
Louise:
Hur lång lutealfas har du, då? Eftersom du resan är så pass långt efter äl så borde du kunna testa om två dagar o få ganska säkert resultat! Håller tummarna!!
Louise:
Hur lång lutealfas har du, då? Eftersom du resan är så pass långt efter äl så borde du kunna testa om två dagar o få ganska säkert resultat! Håller tummarna!!
Vad roligt, Pyret! Grattis!!!
Skit också, Louise! De där blanka testerna är inge roliga!
Grattis Beth!! Så roligt
Det ser lovande ut, Louise!! Förstår att du börjar bli nervös Jag håller tummarna!
Planritning:
Jag känner inte till din app, så läser kanske fel, men tycker att dag 24 är en bra kandidat också. Iaf om man ska gå på sekretet o opk (som väl är ÄL-test?).
Är det du själv som sätter ut ÄL i den appen?
I ff sätts den ju ut av programmet, så man slipper räkna/tänka så mkt själv
Är det nån som provat två olika temp-appar o sett om de sätter ut ÄL på samma dag?
Har ni sett den gamla tråden med tips om ff? Jättebra förklaringar o ordbok!
www.familjeliv.se/forum/thread/11445097-guidebok-och-lexikon-till-tempmetoden-med-fertilityfriend
Aj då, Louise! Den där tempsänkningen vill man ju inte se! Hoppas den är tillfällig!
Själv hade jag en sänkning (på 0,20 grader) idag på cykeldag 14. Har ni läst nåt om ifall man kan ha en dip vid ÄL? Känns som ÄL-värk så tidsmässigt stämmer det.
MissJP:
Kan det vara så att du inte haft ÄL, o att cykeln därför blivit kortare? Krysset är ju bara streckat, så ff är ju inte helt nöjd heller.
Louise:
Jag ser så dåligt via mobilen, så har inte ens kikat ordentligt på dina test. Om du tycker det är svårt att tolka, så köp ett digitalt test. De är ju mycket dyrare, men skönt att få det i text/ bild ist för att tyda små streck. du är ju så långt efter ÄL nu att det borde synas om det är ett plus.
Hade du regelbundna cykler förresten?
Håller tummarna för dig!