• eagle87

Tempar/Fertility friend

jevana skrev 2015-03-02 14:19:03 följande:

Det som inte skulle få hända hände. Jag har konstaterats ha utomkvedshavandeskap. För tillfället känns det hopplöst tungt och jag vet inte hur jag ska orka vidare ur detta. 

Va tråkigt :( kramm
  • eagle87
    Ztarduzt skrev 2015-03-02 14:09:08 följande:
    Ja, håller alla tummar! :D jag har bim runt 10:e, ingen koll på lutealfasen. Nä, jag testar aldrig tidigt utan väntar på BIM, lättare så :) ska du testa tidigt och när har du bim?
    Ok visst går dagarna sakta. Ja har bim 14, brukar inte heller testa men kanske testar om jag inte kan hålla mig.
  • eagle87
    Ztarduzt skrev 2015-03-04 16:35:19 följande:
    Tar det inte denna månad rekommenderar jag en med två decimaler så kommer nästa kurva se annorlunda ut :)
    Hur ser din kurva ut
  • eagle87

Secretlyme O starduzt såhär Ser min kurva ut hehe. Strecket e dock fel då jag hade äl på dag 17. Fick streckat pga en älflytning efter äl.

• eagle87
    Ztarduzt skrev 2015-03-04 20:12:23 följande:
    Det är väldigt individuellt, dom flesta får en dipp dagen innan äl, men har du fått positivt äl-test så kanske du inte får det. Jag fick en dipp på fyra dagar vilket jag aldrig hört talas om förut, så allt kan hända i tempens värld ;) Lycka till iallafall!

Räknade ut idag att OM detta tagit sig blir jag beräknad runt 20 November. Hade varit underbart med en liten innan jul!
    Jag är beräknad 19 nov lol. Hur mkt hade ni sex runt äl???
  • eagle87
    Reflexen skrev 2015-03-04 23:01:53 följande:

Tappade ett ord: höjningen ska väl vara _minst_ 0,2 grader...

Hur går de för dej? Du är gravid va?:)
  • eagle87
    Reflexen skrev 2015-03-05 05:03:37 följande:
    Nej, jag är inte gravid. Jag plussade i januari, men fick mf i v7. Just nu är jag i väntans land mellan äl o mens smile5.gif
    Åh va jobbigt :( när har du bim? Känns som vi e många som väntar.

Jevana beklagar :(

AnnC din kurva ser mkt bättre ut :)
  • eagle87

Har sett på ff att de flesta som tar letrozol O e gravida har trifasiska

Secretly me, vad brukar din coverline ligga på?

• eagle87
    SecretlyMe skrev 2015-03-07 10:50:15 följande:
    Ingen aning. 36.6 betyder mens iallafall. Allt under 36.8 är dåligt.
    Åh så de alltså mens på g? :(
Svar på tråden Tempar/Fertility friend