Inlägg från: Imsevimsemamma |Visa alla inlägg
  • Imsevimsemamma

Tempar/Fertility friend

Hej tjejer!

För två månader sedan fick jag veta att jag hade fått ett så kallat MA i vecka 10 och fick efter mycket om och men skrapas. Jag fick en eventuell ägglossning 17 dagar senare (på äl test men inget utslag på temp) sen kom min första mens 14 dagar efter det. Nu är vi redo att köra på igen och längtar så mycket efter syskon!

Denna månaden har tempen gått bananas och jag gick först utslag på äl redan på dag 9 i cykeln och sen ändrades den och har ännu inte hittat någon ägglossning. Jag har inte använt ägglossningstest denna månaden. Någon som kan ta en titt på mitt diagram? När hade jag en eventuell ägglossning?

• Imsevimsemamma

Hej flickor!

Jag har en fråga jag hoppas på att jag kan få svar på. Det är som så att jag fick ägglossning dag 14 i min förra cykel och för en vecka sedan kom min mens.

Det som är lite märkligt är att min temp fortfarande håller sig hög och pendlar mellan 36,8-37.1 vad beror det på? Min temp har alltid sjunkit antingen samma dag eller någon dag efter att mensen har kommit igång.

Vi försöker få till ett syskon och jag har kollat med graviditetstest och det visar negativt. Vad är det som händer? Är det någon som har varit med om något liknande?

• Imsevimsemamma
    Erla skrev 2018-10-07 22:47:45 följande:

Det har hänt mig ett par gånger att tempen liksom varit knas ibland. Efter en knascykel brukar tempen rätta till sig, men så har jag ju också haft många knasiga cykler :/

Tack för ditt svar, imorse sjönk tempen till 36,4. Så jag får se om den håller sig låg nu fram till ägglossning :)
Svar på tråden Tempar/Fertility friend