• Natttis

Tempar/Fertility friend

Hej mitt namn är Nathalie. Jag har frågor jag har hållt på ett tag men jag vet inte om min ser bra ut vore bra om någon kunde tala om om min ser bra eller dålig ut.

• Natttis
    tempnörden skrev 2017-11-02 11:41:13 följande:

Hej!

Jag vet inte vad du menar med om kurvan ser bra eller dålig ut, det går liksom inte att säga att kvaliten på kurvan säger om man är gravid eller ej!

Det som man kan säga om din kurva är att FF är lite osäker på din äl och gissar med lite lägra sannolikhet på din äl. Annars skulle de röda strecken vara heldragna.

Det kan vara fel på ett par dagar åt båda hållen ser det ut som, om man väger in andra symptom. 

Men det ser ju helt klart ut som att du ägglossat! Så det är bra!

Brukar dina cykler vara såhär långa?

Ja den är lite oregelbunden men omkring 40 dagar brukar jag ha +/-7 Så den kan bli tidig med 7 dagar eller sen med 7 dagar.
  • Natttis

Mens kom i tisdags för mig tyvärr. Ja trodde det skulle bli något denna gång men nej.

• Natttis

Nu inväntar jag mens. Denna månaden gick tempen inte ner under linjen på 4 dagen som den brukar. Och det känns skönt på något vänster. Hoppas att jag plussar.

• Natttis

Väntan är lång och plågsam

Hoppas så på ett pluss men tror inte det blir något då borde dom ringt ifrån mottagningen igår. Men frågan är vad dom äns gjorde med urin provet.

• Natttis

Jag lyckades inte bli gravid förra månaden. ????

Försöker igen denna månaden men det känns hopplöst går det inte denna gång är det jag som har beslutat mig för att gå ner i vikt.

• Natttis
    Natttis skrev 2017-12-25 18:18:30 följande:

Jag lyckades inte bli gravid förra månaden. ????

Försöker igen denna månaden men det känns hopplöst går det inte denna gång är det jag som har beslutat mig för att gå ner i vikt.

• Natttis
    Charlizee skrev 2017-12-28 12:11:47 följande:

Negativt test idag med clearblue digital men stigande temp? Känner att mensen är på G så är nog förkylning som spökar... såhär ser min kurva ut. Börjat tro det är fel på min termometer, blir att införskaffa en ny i dagarna.

Med förkylning kan man ju få en liten sorts feber för att göra sig av med basiluskerna. Men håller tummarna för dig att det är en bäbis i magen.
  • Natttis

Det käns så dåligt att jag får en dip i tempen för tidigt. Det käns som att det är något fel på mig.

Det känns som om det inget blir denna gången heller.

Svar på tråden Tempar/Fertility friend