• stragge

Tempar/Fertility friend

Alltså va är detta ?? Varför är den så hoppig? :/ tar tempen samma tid + - 1 timme, sovit ordentligt så tänker att de inte kan va de som är felet i alla fall..

• stragge
    Neptun skrev 2018-02-02 12:26:51 följande:

Är på Bim -4 och var igår hos bm då vi försökt över ett år att bli gravida! Allt såg fint ut och hon såg att jag ägglossat denna månad från höger sida.

Nu väntar ja på provsvar om sköldkörteln och vi ska lämna in sperma prov nästa vecka! Måtte allt rulla på nu eller att mensen faktiskt inte kommer denna månad!!!

Första månad ja tempar så i början va det inte exakt samma tid men nu diffar det på 10 min

Vill se mer kurvor i gruppen!!!! Så roligt att titta på!!!

Min tempkurva är inte rolig att titta på haha :p mer förvirrande än givande
  • stragge
    stragge skrev 2018-02-02 16:00:47 följande:

Min tempkurva är inte rolig att titta på haha :p mer förvirrande än givande

Fick inte med bilden visst..

• stragge

Är det tre tempökningar som räknas som ägglossning? Eller är det kört om det gick ner idag som de gjorde för mig? Drömde att jag va med om en förlossning inatt så vet inte om tempen är pålitlig..

• stragge
    MissKelli skrev 2018-02-21 11:04:43 följande:

Det är inte tre tempökningar rent generellt. Det ska vara tre dagar med temp som är på en högre nivå. Är det första cykeln du tempar? Tänkte om du vet hur tempen brukar ligga efter ÄL? Din temp behöver nog hoppa upp till 36,5-36,7 ungefär och hålla sig där för att räknas som en höjning.

Började tempa efter nyår precis, har inte haft någon ägglossning sedan jag slutade med minipiller i december :/ så vet tyvärr inte hur den ska ligga då..
  • stragge
    babytjejen skrev 2018-03-11 20:09:02 följande:

Herre gud!!!! Kan knappt tro det....efter 3 år är det äntligen dags för syskon!! Hoppas hoppas den vill stanna nu :)

Får ringa imorgon o avboka både spolning o spermatest :) :) :)

Åh stort stort grattis !! :D
Svar på tråden Tempar/Fertility friend