Tempar/Fertility friend
Jag tog ett cb testa tidigt - som visade ett svagt streck!!! Fick även svagt streck på en vanlig testlagrets gravidsticka. BIM är på tisdag. Må det gå väl den här gången!
Jag tog ett cb testa tidigt - som visade ett svagt streck!!! Fick även svagt streck på en vanlig testlagrets gravidsticka. BIM är på tisdag. Må det gå väl den här gången!
För vissa dippar den vanligen några dagar efter äl, för andra dippar den för att ett ägg fäster. Ibland kan det nog hända att något rubbar cykeln och mensen kommer tidigare. Kan också vara så att du inte alls haft äl än och att du därmed har en skum kurva. Orsakerna kan vara många :) jag hoppas på implantationsdip ^^ håller tummarna!
Fortsatt ökning av kurvan, tog ett test som var negativt. Återstår att se vad som händer nu, hoppas att mensen kommer igång eller att jag får ett fint plus! :)
Håller tummarna!!!!
Hur gör ni när ni tempar? Tar ni första resultatet eller tar ni flera tempi mage och tar mellan värdet? Får ju stor skillnad på resultatet om ja tar flera trampningar under samma tid?? Eller har ja en dålig temp? Hur mycket diffar i så fall era på??
Hur gör ni när ni tempar? Tar ni första resultatet eller tar ni flera tempi mage och tar mellan värdet? Får ju stor skillnad på resultatet om ja tar flera trampningar under samma tid?? Eller har ja en dålig temp? Hur mycket diffar i så fall era på??