• Neptun

Tempar/Fertility friend

Mimipig skrev 2018-01-07 18:57:19 följande:

Jag tog ett cb testa tidigt - som visade ett svagt streck!!! Fick även svagt streck på en vanlig testlagrets gravidsticka. BIM är på tisdag. Må det gå väl den här gången!

Grattis!!!!
  • Neptun

Jag är på Bim -9 och den störtdyker nu! Betyder det inget annat än att mensen kommer komma tidigt? Har lite oregelbunden cykel men inte så det digfar på 9
  • Neptun
    Erla skrev 2018-01-30 08:05:29 följande:

För vissa dippar den vanligen några dagar efter äl, för andra dippar den för att ett ägg fäster. Ibland kan det nog hända att något rubbar cykeln och mensen kommer tidigare. Kan också vara så att du inte alls haft äl än och att du därmed har en skum kurva. Orsakerna kan vara många :) jag hoppas på implantationsdip ^^ håller tummarna!

Tack för svar!!! :) Glömde tempa några dagar runt Äl men Är säker på att jag hade Äl den 21 då jag hade smärta som jag brukar. Detta är men första tempkurva men tempat samma tid varje dag... hoppas det är som du sa att ägget fäster och inget annat!! :)

Har lite svårt att fatta appen så kanske gjort nått fel i inställningarna
  • Neptun

Är på Bim -4 och var igår hos bm då vi försökt över ett år att bli gravida! Allt såg fint ut och hon såg att jag ägglossat denna månad från höger sida.

Nu väntar ja på provsvar om sköldkörteln och vi ska lämna in sperma prov nästa vecka! Måtte allt rulla på nu eller att mensen faktiskt inte kommer denna månad!!!

Första månad ja tempar så i början va det inte exakt samma tid men nu diffar det på 10 min

Vill se mer kurvor i gruppen!!!! Så roligt att titta på!!!
  • Neptun
    FrokenEmme skrev 2018-02-03 06:18:06 följande:

Fortsatt ökning av kurvan, tog ett test som var negativt. Återstår att se vad som händer nu, hoppas att mensen kommer igång eller att jag får ett fint plus! :)

Håller tummarna!!!!

• Neptun

Hur gör ni när ni tempar? Tar ni första resultatet eller tar ni flera tempi mage och tar mellan värdet? Får ju stor skillnad på resultatet om ja tar flera trampningar under samma tid?? Eller har ja en dålig temp? Hur mycket diffar i så fall era på??

• Neptun
    Neptun skrev 2018-02-03 10:06:10 följande:

Hur gör ni när ni tempar? Tar ni första resultatet eller tar ni flera tempi mage och tar mellan värdet? Får ju stor skillnad på resultatet om ja tar flera trampningar under samma tid?? Eller har ja en dålig temp? Hur mycket diffar i så fall era på??

Inte temp i mage utan temp resultat hehe
Svar på tråden Tempar/Fertility friend