• pugsnotdrugs

Tempar/Fertility friend

Hej! Nu har jag läst er tråd lä ge men nu ta ntw jag också skriva nått. Har testat äl-test för första gången och har kört med temp i 3månader. Vad tror ni, hade jag äl dag 20?

• pugsnotdrugs

Månadens kurva än så länge. Dom två senaste månaderna har jag haft äl på dag 17 och 20. Nu går det liksom sakta neråt typ, vad kan det bero på? Hur ser tempen ut om kroppen skippar äl en månad? Ältesterna har varit totalt blanka fram tills idag då kunde man se ett svagt streck, så kanske att det blir starkare i dagarna så jag bara har en sen äl. Är så rädd jag är steril:(
  • pugsnotdrugs

Nu har den gått upp lite, hoppas den stiger. Idag såg jag streck på äl testet, inte ett solklart positivt men skrev in dom POS ändå, får se hur det ser ut imorgon. Hade en äggviteflytning som var jättetydlig, brukar alltid behöva analysera men nu såg jag precis vad folk beskrivit. Även tappen var jättehög och öppen. Hoppas verkligen detta betyder att jag verkligen släppt ett ägg:)
  • pugsnotdrugs

Förr månaden så låg tempen efter ägglossning mycket högre än vad den verkar göra denna månaden om jag har haft ägglossning vill säga, tror det är därför fl inte satt ut äl. Har haft som mensvärk i flera dagar nu också, någon som får det runt äl?

Nedanför är bild på förra månadens kurva. Jag har aldrig innan denna månad kännt att tappen är så öppen och aldrig haft en sån solklar äggviteflytning som denna månad. Vad tror ni har äl skett på dag 21? Även fast testet visade positivt dagen efter? Testen har gått ner massor i styrka nu.

• pugsnotdrugs
    Ztarduzt skrev 2015-02-23 17:48:29 följande:

Spamm ;)

Tror också du hade äl idag:) fick du tempdipp imorse?
  • pugsnotdrugs

Har ni haft som mensvärk vid ägglossning någon gång? Har haft det nu i nästan en vecka, fl har fortfarande inte satt ut ev. äl baserat på mina data. Känns exakt som när jag ska få mens :(
    Kan det vara något fel? Tänker mig typ att ägget försöker lossna men kan inte, typ :P

• pugsnotdrugs

Har ni haft som mensvärk vid ägglossning någon gång? Har haft det nu i nästan en vecka, fl har fortfarande inte satt ut ev. äl baserat på mina data. Känns exakt som när jag ska få mens :(
    Kan det vara något fel? Tänker mig typ att ägget försöker lossna men kan inte, typ :P

• pugsnotdrugs
    sweetheart80 skrev 2015-02-26 23:53:11 följande:

Hej. Rätt kul det här med att tempa. Men nu till en fråga. Min mens slutade i söndags och några droppar på natten till måndag men nu har jag börjat få värk igen. Hur långt innan äl brukar man få värk ni som brukar få det alltså? Jag har normalt en cykel på 28dagar iallafall för 9år sen innan jag började använda hormonspiral. Tog ut den 13januari och fick vänta 5v på värsta syndaflod som enbart varade i 4dagar med buller och brak. Fyyyy. Men nu har jag som sagt fått ont igen. Inte mycket men kännbart.

Jag fick ont 4 dagar innan äl denna gång! Första gången det händer dock:P
  • pugsnotdrugs

Nu har tempen stigit lite, hoppas det håller i sig:) mannen tyckte att mina bröstvårtor såg annorlunda ut men jag vet inte ja, tog ett test imorse som så klart visade negativt, kunde inte hålla mig. Brukar ha en lutealfas på 11dagar typ.

Svar på tråden Tempar/Fertility friend