Tempar/Fertility friend
Hej! Nu har jag läst er tråd lä ge men nu ta ntw jag också skriva nått. Har testat äl-test för första gången och har kört med temp i 3månader. Vad tror ni, hade jag äl dag 20?
Hej! Nu har jag läst er tråd lä ge men nu ta ntw jag också skriva nått. Har testat äl-test för första gången och har kört med temp i 3månader. Vad tror ni, hade jag äl dag 20?
Spamm ;)
Har ni haft som mensvärk vid ägglossning någon gång? Har haft det nu i nästan en vecka, fl har fortfarande inte satt ut ev. äl baserat på mina data. Känns exakt som när jag ska få mens :(
Kan det vara något fel? Tänker mig typ att ägget försöker lossna men kan inte, typ :P
Har ni haft som mensvärk vid ägglossning någon gång? Har haft det nu i nästan en vecka, fl har fortfarande inte satt ut ev. äl baserat på mina data. Känns exakt som när jag ska få mens :(
Kan det vara något fel? Tänker mig typ att ägget försöker lossna men kan inte, typ :P
Hej. Rätt kul det här med att tempa. Men nu till en fråga. Min mens slutade i söndags och några droppar på natten till måndag men nu har jag börjat få värk igen. Hur långt innan äl brukar man få värk ni som brukar få det alltså? Jag har normalt en cykel på 28dagar iallafall för 9år sen innan jag började använda hormonspiral. Tog ut den 13januari och fick vänta 5v på värsta syndaflod som enbart varade i 4dagar med buller och brak. Fyyyy. Men nu har jag som sagt fått ont igen. Inte mycket men kännbart.
Nu har tempen stigit lite, hoppas det håller i sig:) mannen tyckte att mina bröstvårtor såg annorlunda ut men jag vet inte ja, tog ett test imorse som så klart visade negativt, kunde inte hålla mig. Brukar ha en lutealfas på 11dagar typ.
Nu är det nog kört denna månaden. Bin imorgon o negativt på känsligt test:(