Tempar/Fertility friend
Hej jag hänger på här också. Första månaden jag tempar och första försöket till graviditet. Idag gjorde den ytterligare en stegring. Vad tror ni om de? :)
Se bild
Hej jag hänger på här också. Första månaden jag tempar och första försöket till graviditet. Idag gjorde den ytterligare en stegring. Vad tror ni om de? :)
Se bild
Ser ut som en klassisk gravidkurva! :)
Uppdatering, tog ett babyplan early igår em, vad tror ni? Och tempen steg uppåt idag med, se 2 bilder
Jaaaa, jag ser ett streck!
När man inte kan sova.. går upp vid 04.00 o tar detta! Hur ska jag kunna somna om nu! Haha!
Testlagret är starkare än igår med så jag får nog inse stt jag är gravid.. igen! Åh snälla högre makter låt detta lilla frö fasta o hålla i dig för glatts livet :)
Lite uppdatering igen :)
Tog dessa imorse :D
Kan inte sova nu. RFSU dock lika svaga idag
Åh grattis!! Vi borde ju ligga ganska lika i tiden :) har du funderat på o någon gravidgrupp? Jag är lite sugen på o starta en hemlig BF augusti 2018 grupp på Facebook
Hihi.. vad roliga ni är.. Men hade jag varit i samma sits hade jag heller inte kunnat sova
Min temp gick oväntat upp idag... Fortfarande ömma bröst... Äl+11 och det är bara att vänta och se... Just nu tycker jag mig se en nedåtgående trend i min graf....den ser inte ut att gå upp..mest upp o ner fast mest ner....
Ni - "nyplussade" - hur är sekretet hos er?
Hej
Jag skrev här för 2 månaders sen. Blev då gravid på den kurvan, men fick ett missfall i vecka 8. Blödningen kom som en mens men lite annorlunda med länga trådar och klumpar och massa droppar blod. Tog ett återkoppling blodprov förra veckan och hcg nivåerna va nere på 2 nu. Nu lite mer än 3 veckor senare har jag haft ÄL och väntar nu in BIM igen. Vad tror ni om denna kurvan? Känns lite mer stabilare än den andra.. och är redan högre än jag va sist. Skickar med denna cykeln och den senaste :) vad tror ni?
Är det någon som har erfarenhet av tempdip några dagar efter äl? Vad kan det bero på? :)
Såhär ser mitt diagram ut nu, hoppas att vi får en fin överraskning nästa helg <3
Någon som vet?
Jag har fortfarande inte fått temp ökning efter positivt äl test..?
Positivt på cd12 och är nu på cd15... kan det ta så långt tid eller är det helt kört för mig denna månaden? Att ägget inte släppt alltså :(