Belinday skrev 2017-12-21 07:02:11 följande:
Har bim dagen efter dig 27,e. :) Min har alla gånger jag som ja tempat höjts successivt fram tills 1-2 dagar innan bim då börjar den alltid sjuka tyvärr :(. Va inne och kollade mina föregående tempkurvor. Och såg tex att varje gång på äl+8 såg har tempen alltid höjts. Men jag är inget proffs på detta har bara hållt på ett par månader.
Belinday skrev 2017-12-21 07:02:11 följande:
Har bim dagen efter dig 27,e. :) Min har alla gånger jag som ja tempat höjts successivt fram tills 1-2 dagar innan bim då börjar den alltid sjuka tyvärr :(. Va inne och kollade mina föregående tempkurvor. Och såg tex att varje gång på äl+8 såg har tempen alltid höjts. Men jag är inget proffs på detta har bara hållt på ett par månader.
Då kan d absolut va ett tecken på att d är normalt att d höjs innan...tiden får utvisa. Vill inte ha några förhoppningar trots att man såklart har d ändå....men känner mig ändå lugnare denna månad av nån anledning. Men måste säga att d är kul o börjat tempa, man kan följa kroppen på ett annat sätt som är lite intressant. Kan tänka mig att d är roligare när man håller på ett par månader