• anli00

Tempar/Fertility friend

Hej tjejer, helt ny på detta med att temps men började när jag fick positivt äl-test denna månad vilket va i lördags och söndags. Sen gick tempen ner till 36,21 och nu har den legat på stadiga 36,62 sen den stegrade. Vid den lägsta tempen va d öl eller va d direkt efter?

• anli00

Godmorgon, BIM närmar sig (26.e) och idag hade tempen höjts ytterligare.....men då det är min första cykel så är det såklart svårt att se ett mönster men hur har ni det? Höjs er temp fram till mens eller lägger den sig på en hyfsat stadig temp efter äl och dippar sen? Ursäkta mina ?konstiga? frågor men allt är just nu nytt och såklart väldigt spännande

• anli00
    Belinday skrev 2017-12-21 07:02:11 följande:

Har bim dagen efter dig 27,e. :) Min har alla gånger jag som ja tempat höjts successivt fram tills 1-2 dagar innan bim då börjar den alltid sjuka tyvärr :(. Va inne och kollade mina föregående tempkurvor. Och såg tex att varje gång på äl+8 såg har tempen alltid höjts. Men jag är inget proffs på detta har bara hållt på ett par månader.

Belinday skrev 2017-12-21 07:02:11 följande:

Har bim dagen efter dig 27,e. :) Min har alla gånger jag som ja tempat höjts successivt fram tills 1-2 dagar innan bim då börjar den alltid sjuka tyvärr :(. Va inne och kollade mina föregående tempkurvor. Och såg tex att varje gång på äl+8 såg har tempen alltid höjts. Men jag är inget proffs på detta har bara hållt på ett par månader.

Då kan d absolut va ett tecken på att d är normalt att d höjs innan...tiden får utvisa. Vill inte ha några förhoppningar trots att man såklart har d ändå....men känner mig ändå lugnare denna månad av nån anledning. Men måste säga att d är kul o börjat tempa, man kan följa kroppen på ett annat sätt som är lite intressant. Kan tänka mig att d är roligare när man håller på ett par månader
  • anli00

Här stegrar tempen och idag fick jag svar på varför! Ett plus till julen, om än svagt då det är ett par dgr kvar!

• anli00
    Belinday skrev 2017-12-22 11:35:39 följande:

GRATTIS :)

Tack, känns sjukt overkligt att d faktiskt tagit sig nu! Blir en fin julklapp till sambon iallafall
  • anli00
    Belinday skrev 2017-12-23 06:55:35 följande:

Nu säger den triphasic kurva på dag 23 men de har man vart med om förut behöver inte betyda nått men hoppas :)

Ser ju om inte annat väldigt lovande ut! Håller tummarna för dig....känner du nåt i övrigt?
  • anli00
    Belinday skrev 2017-12-23 09:51:56 följande:

Känner inget alls förutom att brösten är spända o ömma vilket dem brukar vara ibland innan mens. Önskar ja kände nått haha :)

Förstår det, d som är grejen att de ggr d verkligen varit nåt så är d inte mkt symtom som d brukar va innan mens *hahaha*
  • anli00
    Belinday skrev 2017-12-23 10:25:00 följande:

Har aldrig + så vet ej hur de kan kännas . Men men någon gång blir de säkert min lyckodag också.

Absolut och håller alla tummar för att d är snart! <3
Svar på tråden Tempar/Fertility friend